Tøj på hjem fra sygehuset???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
3 synes godt om
15. maj 2014

san

Jeg har termin d 2 juli, hvad skal jeg tage med af tøj som min baby kan få på hjem?? kort bukser, dragter eller hvad giver jeg ham på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Har selv termin den 27. juni. Jeg tror bare at vi også skal tænke på at de lige nu er vant til 37 grader, godt nok uden tøj på.

Men er faktisk ligesom dig helt blank. Især fordi dette er vores første, så er man ekstra på spanden

Anmeld

15. maj 2014

Nea85

san skriver:

Jeg har termin d 2 juli, hvad skal jeg tage med af tøj som min baby kan få på hjem?? kort bukser, dragter eller hvad giver jeg ham på??

Jeg havde nok valgt en heldragt eller sparkedragt og så en tynd bomuldshue

Anmeld

15. maj 2014

SP10

Profilbillede for SP10
san skriver:

Min mindste søn er fra d.16 juli 2013
Han have en løs body på og et par tynde bukser og strømper på hjem..
Men det meste af sommeren havde han faktisk næsten ikk bukser på, men kun body, kort eller lang ærmet afhængig af vejret..

Anmeld

15. maj 2014

Trekløver(:

san skriver:

Tag lidt forskelligt med. Jeg første 28 juli sidste år, og hun havde body på hjem i barnevognen som det eneste og så med tyndt tæppe over for det var så mega varmt. Så ville tage både dragt og lange bukser med og så kan i se på vejret .

Anmeld

15. maj 2014

san

Tror også bare det ender med vi tager lidt med af hver

Anmeld

15. maj 2014

MorDk

Noget der ikke strammer.... En heldragt med fødder eller lign. 

Anmeld

15. maj 2014

Francisca

san skriver:

En body og et par bomuldsbukser evt lille trøje/ cardigan. Lille hue.
Kommer jo an på vejret men så du godt dækket ind

Anmeld

15. maj 2014

L&V

Min søn er fra den 11 juli 13 og han havde en kortærmet body, heldragt og en tynd hue på.. Det meste af sommeren havde han ellers bare body og sokker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.