Passer denne jakke mest til en 3 eller 6 årig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
13 svar
7 synes godt om
15. maj 2014

cecilie1984

Har forelsket mig i denne fede sommerjakke fra Molo

Men kan ikke helt blive klog på om jeg skal købe den til min datter på 3 eller 6??

Det smarte ved at købe den til hende på 6 er at så kan lillesøster arve senere, men når så det er sagt kan jeg ikke blive klog på om den er for "baby" til en på 6. Men kunne nemt se min 3 årige i den.

Hvad ville i ???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Anonym1112

cecilie1984 skriver:

Men kan ikke helt blive klog på om jeg skal købe den til min datter på 3 eller 6??

Det smarte ved at købe den til hende på 6 er at så kan lillesøster arve senere, men når så det er sagt kan jeg ikke blive klog på om den er for "baby" til en på 6. Men kunne nemt se min 3 årige i den.

Hvad ville i ???

Ville sige til den 3-årige  

Anmeld

15. maj 2014

Jj1709

Jeg synes den passer bedst til en på 3 

Anmeld

15. maj 2014

lineog4

Hvad synes hende på 6 selv? Min datter havde klare holdninger i den alder - ja egentlig også da hun var 3

Men jeg synes der er noget baby over den med lynlåsene, men hvis hun kan lide den (hende på 6) så er den vel okay

Anmeld

15. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Hvad synes hende på 6 selv? Min datter havde klare holdninger i den alder - ja egentlig også da hun var 3

Men jeg synes der er noget baby over den med lynlåsene, men hvis hun kan lide den (hende på 6) så er den vel okay

Enig her! 

Med fed det e den! Vh stine

Anmeld

15. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Synes du skal købe en til dem hver

Jeg synes sagtens den kan bruges til både en på 3 og 6, men du kan jo spørge den store om hun kan lide den

Anmeld

15. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
cecilie1984 skriver:

Hvad ville i ???

Du kan jo spørge din 6 årige pige

Anmeld

15. maj 2014

mor88

cecilie1984 skriver:

Hvad ville i ???

til den på 3 til den på 6 synes jeg nogle af Molos mere diskrete lange modeller ville være federe

Anmeld

15. maj 2014

Loa

Den er super fed men klart mest til en på 3

Anmeld

15. maj 2014

-Sigrid-

Hvor er den bare fed
Herhjemme kunne den godt bruges til en på 20 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.