Fantastisk kursus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

218 visninger
0 svar
4 synes godt om
15. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu har jeg haft et kursus i smertefri fødsel (Anja Bay metoden) og jeg er så glad! Det var 100% pengene værd!

Jeg havde egentlig bestilt et intensivt kursus der skulle vare fra 9-15 i dag, men det blev aflyst da den eneste anden deltager sprang fra. Til gengæld tilbød den søde instruktør at jeg kunne få et skræddersyet enekursus uden merpris. - Det koster normalt 1200 kr mere end det jeg gav. Det sagde jeg selvfølgelig ja til, og hold nu op hvor er jeg glad for det!

Jeg var begyndt at blive rigtig skræmt ved tanken om fødslen, og kunne slet ikke overskue at det var noget jeg skulle igennem. Men efter i dag føler jeg mig meget mere rolig og udrustet til at kunne gå det i møde med løftet pande. 

Det er SÅ fedt at have fået nogle håndgribelige redskaber til hvordan jeg bedst muligt kan lade kroppen arbejde og hjælpe den på vej. Og det at vide hvordan jeg skal håndtere de forskellige faser og hvad jeg skal gøre. Så rart!

Jeg vil helt klart anbefale andre at lave den investering det er at smide +2000 kr efter et fødselsforberedelseskursus som dette. - Specielt hvis man som mig bliver rigtig skræmt/nervøs ved tanken om fødslen. For hold nu helt op hvor var det bare en god oplevelse! 

Så nu står den bare på træning hver dag indtil min lille trolden vælger at komme ud <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.