Jeg er mor til piger og drenge og havde også mine fordomme om drenge især og de er godt nok blevet gjort til skamme,
Mine to drenge er meget forskellife ja den mindste minder i personlighed mest om storesøster mens den største minder mest om mig.
Jo deres interessesfære er lidt anderledes end storesøsters, gik fra spontant at sige: se en hest til at sige: se en traktor

deres legeverden handler mere om drager end små missekatte og der er knapt så meget nårhhh som der er ratatata. Hvor alting med min datter var sødt, pænt så er det nu sejt

Men derudover så var den enste store forskel tissemanden der kunne drøne rundt og tisse som er springvand når man skiftede ble og så deres grin hvor min datter allerde som baby grinede hi hi så grinede drengene ho ho ho.
Og må til sidst give Carina ret, man kan være præcis lige tæt med en dreng som en pige og kærligheden til de små væsener er ikke afhængig af køn og glæd dig, jeg elsker at være mor til drenge og til piger - min eneste anke om drenge er omgivelsernes nogen gange meget snævre kasser for hvad er en rigtig dreng
Anmeld