S.O.S. - er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2009

Miss Mirjam

Hej alle sammen!

Jeg behøver Jeres hjælp.

For godt en måneds tid siden havnede en af mine bedste  venner og jeg i 'kanen' (alkohol og seksuel frustration - too obvious). Godt en uge senere begyndte jeg at føle mig ... anderledes; Gradvist mærkede jeg min krop mere og mere - ikke ét specifikt sted, bare lidt over det hele. Dag for for dag voksede denne følelse af 'anderledeshed' frem til et stadie, hvor jeg ikke kunne andet end at tro jeg var gravid.  Anyways, for at gøre en lang historie kort´; Jeg er midt i min anden (dejligt men meget atypisk 'milde') menstruation og to graviditetstest siger jeg ikke er gravid. Men mine bryster er lige så spændte,  ømme og alt for store som de var for uger siden - for slet ikke at tale om den  cremehvide væske, der fremkommer ved den letteste 'gnubben' . Lænden værker ander-ledes end den plejer - nærmest som en blomst der åbner sig. Underlivet føles tungt og autonomt. Barmen ligner mere og mere et fraktalmønster af blålilla fede streger, og så er der jo også lige det med appetitten, ikke bare er den steget med ca. 70 %, den kommer i 'skematiske' intervaller... osv. osv . Og nej, jeg har ikke været ved lægen, for helt ærligt, TO gange negativ graviditetstest....jeg føler mig bare så fjollet og vil ikke helst ikke spilde hendes (lægen) tid.
Hvad skal jeg gøre? Er der andre mere afgørende symptomer at vurdere udfra? Er jeg bare langt ude og hysterisk?  Er jeg gravid?
Kh. Miss Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

linemus

Hvornår har du sidst testet? Hvis du har haft to gange mens siden, så burde du være så langt henne, at en graviditetstest skulle vise positiv, men jeg synes da, du skal kontakte lægen. Hun vil sikkert kunne se det ved et underlivstjek (mener jeg).

- Line

Anmeld

12. august 2009

cille22

Det er ikke alle tests der er lige følsomme.
Jeg var ved lægen i min anden graviditet, og der vidste min hjemme tests positiv, men de 2 første ved lægen vidste ingen ting først da hun prøvede med en 3 og anden test kunne man med det samme se det positive resultat som jeg selv fik der hjemme.

Så måske du alligevel skulle smutte en tur til lægen, heller det end at gå rundt og blive forvirret over en tosset krop og negative tests...

Hilsen cecilie

Anmeld

13. august 2009

Miss Mirjam

Hej piger
Tak for respons. Men jeg er ret sikker på at jeg lige har aborteret. Troede jeg  bare havde menstruation, men for en ti minutters tid siden havde jeg stærke kramper efterfulgt af frisk blod og store rødbrunde klumper (ca. 5x3 cm.) med små råhvide klumper, og det er aldrig nogensinde sket for mig før, så hvordan kan det være andet end abort? Føler mig bare så ulykkelig. Føler at det er min skyld.
Anyways, tak you guys og alle Guds velsignelser til jer.
Kram M

Anmeld

18. august 2009

marlene77

sybtes du skal gå til læge, det lyder ikke helt fedt. du har ikke nogen skyld i det her. hvis man aborterer er det som regel fordi der er noget galt med fosteret. da jeg var gravid viste min test negativ de første 3 mdr og jeg blødte under min graviditet de første 4 mdr. syntes du skal få det tjekket. du kan få taget en blodprøve ved din læge som viser om du har graviditetshormon i kroppen. Venlig hilsen Marlene 

Anmeld

10. december 2009

Miss Mirjam

Hej igen

Tak Marlene for de gode ord, og undskyld jeg ik har svaret. Angående graviditet så var der altså tale om en abort, og det bliver altså ikke lige foreløbig at jeg får den ære og glæde at sætte en lille pode i verden. Men det er nok også mgt godt alt taget i betragtning.

Alt det bedste til Jer allesammen, og så kan det jo være vi 'mødes' en anden gang her på Baby.

Glædelig Jul og et Gudsvelsignet nytår.

Knus Mirjam

Anmeld

10. december 2009

MM1987

Hej...

Hvis det var en spontan abort er det jo vigtigt at du går til lægen alligevel for det er ikke sikkert alt er ude, og så kan det gå rigtig galt...

Jeg vill helt sikkert gå til lægen og li få tjekket alt er som det skal være, og lige høre om der var nogen forholdsregler jeg skulle tage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.