Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Hej. Vil i ikke lige kigge om det her ok til en pirat fest;-)Pirat fest I børnehavenFrugt skibMelon, kiwi og æbleFrokost :Mini pizzaSprutte pølserGrønsages stængerPirat poser (eftermiddagsmad)KnækbrødNøddemixGulerødderVindruer.
Hej. Vil i ikke lige kigge om det her ok til en pirat fest;-)Pirat fest I børnehavenFrugt skibMelon, kiwi og æbleFrokost :Mini pizzaSprutte pølserGrønsages stængerPirat poser (eftermiddagsmad)KnækbrødNøddemixGulerødderVindruer.
Det ser super lækkert ud,og tror helt bestemt det er nok
Må jeg se et billede af frugskibet?
Carina:-) skriver: Må jeg se et billede af frugskibet?
Synes det lyder som en super idé
MoarHvidovre skriver: Det lyder rigtig godt og rigeligt. Min erfaring siger, at de næsten ikke spiser noget når de er hjemme hos andre. Glæder mig til, at se billeder
Det lyder rigtig godt og rigeligt. Min erfaring siger, at de næsten ikke spiser noget når de er hjemme hos andre. Glæder mig til, at se billeder
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Jeg ville nok lave et alternativ til pizzaerne.. Jeg syntes tit jeg har sat til en børnefødselsdag hvor der var et par eller 3 der ikke var vilde med pizza snegle eller hjemmelavet pizza. men ellers lyder det lækkert
Jeg ville nok lave et alternativ til pizzaerne.. Jeg syntes tit jeg har sat til en børnefødselsdag hvor der var et par eller 3 der ikke var vilde med pizza snegle eller hjemmelavet pizza. men ellers lyder det lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128