troede den var der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. maj 2014

anit1298

Har haft det mærkelig på det sidste. Har været træt og ikke rigtig kunne holde til noget. Så gik jeg sørme også over tid. Da jeg var 5 dage over tid testede jeg negativ. jeg havde i 6-7 dage smerter som ved mens, men der kom ikke noget. idag kom den så. jeg har tidligere tabt et barn hvor testen var negativ. jeg er forvirret nogle siger man kan få menustration den først måned selvom man er gravid. ville være 5 uger henne nu. nogle der har nogle gode råd og eller vejledning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Rockertand

anit1298 skriver:

Har haft det mærkelig på det sidste. Har været træt og ikke rigtig kunne holde til noget. Så gik jeg sørme også over tid. Da jeg var 5 dage over tid testede jeg negativ. jeg havde i 6-7 dage smerter som ved mens, men der kom ikke noget. idag kom den så. jeg har tidligere tabt et barn hvor testen var negativ. jeg er forvirret nogle siger man kan få menustration den først måned selvom man er gravid. ville være 5 uger henne nu. nogle der har nogle gode råd og eller vejledning?

Prøv at afvente hele menstruationsforløbet, hvis det ikke var i nærheden af normalt, så prøv at teste igen, ellers er det måske blot en forsinket menstruation, hvilket er meget normalt, også selvom man aldrig har oplevet det før.

Anmeld

15. maj 2014

anit1298

måske. det virker bare mærkeligt. håber da virkelig den er der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.