Hej anonym
kan godt forstå du har en masse tanker forud for jeres møde med gynækologen! Vi var første gang til gynækolog efter at have forsøgt i ca et år. Jeg fik en ultralydsscanning, og en manuel test - de mærker om alt føles normalt indeni og udenpå - og så en urin og blodprøve. Og så skulle min mand lave en sædprøve. Det føltes som en evighed med de tests! Men det var det jo egentlig ikke når jeg nu tænker tilbage
Æggeledere, hormoner, ægløsning og alt var fint, men jeg fik konstateret mild/moderat endometriose. Min mands prøve var heldigvis tiptop. Ka se du også har endometriose..
Vi blev anbefalet at forsøge med IUI, for den klinik vi gik på dengang sagde at vi sku ha gode chancer. Efter tre mislykkedes IUI'er var vi til samtale på en anden klinik (privat, Kbh) og her sagde de, at i tilfælde af endometriose er IVF langt mere effektiv end IUI. Så vi er nu igang med IVF!
Skal ha svar på anden runde her på torsdag
!
Vi prøver også begge to at tage til alle undersøgelser, prøver og behandlinger. Det er nu engang rarest at ha sin mand med
Men min mand har meget at se til med arbejde (det har jeg nu også, men for mig er der jo ikke rigtig noget at gøre), så vi har fundet en fin balance hvor han er med når der skal ske noget nyt, vi skal ha ny information, og til ægoplægninger selvfølgelig.
jeg håber at den første samtale går godt og at du får alt den information du har brug for
good luck
Anmeld