HSG undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. maj 2014

Anonym trådstarter

Nogle af jer der har fået lavet den?

hvis ja, tog i smertestillende inden?

Nu har jeg læst lidt at den kan gøre så man nemmere kan blive gravid når æggelederne bliver skyllet i gennem. Oplevede du dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Bb3031

Jeg fik skyllet mine æggeledere igennem, inden jeg kom i hormonbehandling. 

Det var ikke noget, som førte smerte med sig og det var heller ikke noget, som gjorde det nemmere for mig at blive gravid.

Jeg fik foretaget skylningen, så gynækologen kunne se, om der var fuld passage i dine æggeledere.

Anmeld

15. maj 2014

Savvy

Jeg har også fået den foretaget, den gør ikke ondt, men der kan opstå ubehag, men smertestillende behøver du ikke tage, bare husk at slappe godt af når kontrastvæsken kommer op men det går nol alt sammen.

krydser fingre for alt er som det skal være

Anmeld

15. maj 2014

Kay

jeg tog ikke noget inden... men det gjorde jeg efter... havde ret ondt bagefter... men min ene æggelder lå også "underligt" forklarede hun... det var svært at få væsken der ind fordi den nermest var op af agtigt... det havde ikke noget at sig i forhold til fertalitet med det gjorde undersøgelsen sværer... 

men han kun sige jeg havde ret så ondt et par timer efter 

det er megte forskelligt hvor ondt man får, for de fleste er det bare ubehag og ømhed... lette mens. smerter... for andre (mig) er det mavekramper... var i altfld glad for at jeg ikke skulle på job bagefter 

Anmeld

15. maj 2014

Chewy

Anonym skriver:

Nogle af jer der har fået lavet den?

hvis ja, tog i smertestillende inden?

Nu har jeg læst lidt at den kan gøre så man nemmere kan blive gravid når æggelederne bliver skyllet i gennem. Oplevede du dette?

Jeg vil ikke skræmme dig, men for mig var det voldsomt smertefuldt. Gynækologen var også meget overrasket over så ondt det gjorde på mig, og hun sagde bagefter, at det kunne have noget at gøre med at jeg ikke havde født børn endnu og tidspunktet i min cyklus.

For mig gjorde det ondt under undersøgelsen og i et par timer bagefter, hvor jeg fik lidt smertestillende.

Min veninde oplevede det på samme måde.

Anmeld

15. maj 2014

Anonym trådstarter

Takker for svar

Anmeld

16. maj 2014

Somnang

Jeg tog en panodil og en ipren 1 time før for lige at tage det værste. havde også lidt ondt i maven resten af dagen så var glad for jeg ikke skulle på arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.