Hvad laver i med jeres 10 mdrs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. maj 2014

Anonym trådstarter

Ja, som spg i overskriften; Hvad laver/lavede i med jeres 10 mdrs baby? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tog i svømmehallen, gik ture med barnevognen, mødregruppe, slappede af og ik så meget andet.., vh stine

Anmeld

15. maj 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tog i svømmehallen, gik ture med barnevognen, mødregruppe, slappede af og ik så meget andet.., vh stine

Hvad så derhjemme?? Hvilke lege??

Anmeld

15. maj 2014

hekran

Anonym skriver:

Hvad så derhjemme?? Hvilke lege??

Jeg har en krudtugle, så her er det mest tumlelege (så jeg også får trænet maven ).
Ellers 'leger' vi som sådan ikke. Jeg gør dagligdagsting og han følger med. Vi tager i mødregruppe og svømmehal en gang imellem og triller ture efter hans store søskende.
Han bliver 9 måneder i næste uge

Anmeld

15. maj 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja, som spg i overskriften; Hvad laver/lavede i med jeres 10 mdrs baby? 

Det er ikke det helt store. Vi tumler og kigger i bøger og hun peger. Vi synger og høre musik, og så laver jeg dagligdagsting, hvor hun også er med og kigge.

Så går vi selvfølgelig i byen med barnevognen, og så besøger vi familie og venner en gang imellem, og svømmehal osv. er når far er hjemme, da den nærmeste svømmehal ligger langt væk og min mand har bilen på job.

Der skal ikke så meget til at underholde min datter på knap 10 måneder, hun er glad og tilfreds så længe hun er sammen med som mor hun starter først dp når hun er 16 måneder, og tænker at vi snart skal begynde at gå på legeplads og biblioteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.