Synes ikke den bliver tydeligere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
15 svar
5 synes godt om
15. maj 2014

Anonym trådstarter

Hejsa..
Jeg har test dag idag, men testede svagt positiv allerede tirsdag.. Igår var den lidt mere tydelig, men idag synes jeg den er svagere
Hva tror i? Tænker jeg vil suse op og købe en clearblue, men var lige helst sikker på den var der og nu bliver jeg i tvivl :/
Det øverste billede er det ældste, så det fra igår og tilsidst det nyeste..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hejsa..
Jeg har test dag idag, men testede svagt positiv allerede tirsdag.. Igår var den lidt mere tydelig, men idag synes jeg den er svagere
Hva tror i? Tænker jeg vil suse op og købe en clearblue, men var lige helst sikker på den var der og nu bliver jeg i tvivl :/

Clearblue vil jo sige gravid når der er streger på de andre, så det ville næsten være spild af penge.

Du ER gravid, og ikke alle får knald positive tests.

Anmeld

15. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Clearblue vil jo sige gravid når der er streger på de andre, så det ville næsten være spild af penge.

Du ER gravid, og ikke alle får knald positive tests.

Men har det ikke betydning at den fra idag er svagere end de to fra de sidste dage? :/

Anmeld

15. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Men har det ikke betydning at den fra idag er svagere end de to fra de sidste dage? :/

Det kan være du har drukket mere, og koncentrationen af HCG ikke har været så høj,

Det kan også være en BIO.

Det er svært at sige. Så længe du ikke bløder vil jeg ikke være nervøs 

Anmeld

15. maj 2014

BinaMor

jeg kan huske det samme skete for mig. testede svagt positiv. næste dag tydeligt positiv, den næste igen meget svagt. så ventede jeg en dag og lod være med at tisse flere timer og så var den der pling igen.

Anmeld

15. maj 2014

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

jeg kan huske det samme skete for mig. testede svagt positiv. næste dag tydeligt positiv, den næste igen meget svagt. så ventede jeg en dag og lod være med at tisse flere timer og så var den der pling igen.

Håber du har ret
Bliver så nervøs - var lige så glad efter snart halvandet års prøven :/

Anmeld

15. maj 2014

Anonym trådstarter

Har lige taget denne som er noget mere tydelig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2014

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Hejsa..

en streg er en streg, og det kan svinge meget om hvor tydelig den er alt efter hvor knocentret HCG'en er i urinen, om det er morgen urin ved alle tre, hvor meget du har drukket dagen i forvejen osv. jeg ville sige det er spild af penge at købe en clearblue da det jo er tydeligt at den er der i mine øjne..

TILLYKKE  

Anmeld

15. maj 2014

Maja!

det samme skete for mig den her gang.. jeg er er gravid i uge 31 nu.. så mon ikke den er der.. jeg kan ihvertfald godt se to streger, og ja som en anden skriver kan dit koncentrat af hcg være lavere idag hvis du har drukket og tisset mere igår.. 

håber den er der for dig os  

Anmeld

15. maj 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hejsa..

Hvis der er to streger så er du gravid, og på billedet kan man tydeligt se de er positive. Det er slet ikke alle der får knald positive teste, og min test blev aldrig tydeligere end den var 3+3, da jeg testede første gang. Så jeg giver ikke meget for den med at den SKAL blive tydeligere, da det ikke er min erfaring.

Tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.