Fødselsdags ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2014

MetteT

Ja jeg blir jo 30 om ganske kort tid og nu er folk begyndt at spørge til ønsker.. Har skrevet lidt på men er som sædvanlig blank når jeg blir spurgt..
Hva er jeres ønsker pt.. Bare til inspiration..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ønskede mig tøj, gavekort til Matas, biograf, cafe besøg, bog gavekort, bøger.

Tror jeg til jul vil ønske mig et musselmalet kagefad, og igen masser af bøger.

Jeg får aldrig ønsket mig nipsting, men tror måske at det er nogle af mine ønsker fremover, for nu er ungerne ved at være så store, at de ka stå i fred. Vh stine

Anmeld

15. maj 2014

BabyMus

Ja jeg blir jo 30 om ganske kort tid og nu er folk begyndt at spørge til ønsker.. Har skrevet lidt på men er som sædvanlig blank når jeg blir spurgt..
Hva er jeres ønsker pt.. Bare til inspiration..

Jeg bliver også 30 lige om lidt. Jeg har skrevet lidt forskelligt på så der er i alle prisklasser.

Der er både lidt boligtilbehør som Kähler vaser, Kähler lyshuse, en HAY pude, en FL wirebasket, Le Creuset krus, Kubus lysestage osv.

Så har jeg ønsket mig nogle smykker, samer armbånd fra BeChristensen og Solider to Solider. Og så har jeg ønsket mig nogle dvd'er, Ilse Jacobsen korte gummistøvler osv.

Plus lidt mere, så der er noget at vælge imellem. Har inviteret 36 mennesker. Jeg finder altid på en masse ønsker og har aldrig ønsket mig hverken gavekort eller penge. Jeg kan bedst lide at få "rigtige" gaver.

Anmeld

15. maj 2014

Ciss

De to bedste gaver, jeg fik, var et gavekort for mig og børnene til biografen (økonomien er stram, så det var helt fantastisk at kunne give dem den oplevelse og hygge sig sammen på den måde) og et gavekort på en luksusbehandling ved en hudplejesalong.

Anmeld

15. maj 2014

Masig

Jeg bliver også 30 om små to uger, jeg har primært ønsket mig ting til haven, havemøbler, lanterne og den slags. Vi byggede hus for to år siden, men økonomien har ikke lige været der til de flotte havemøbler så jeg har ønsket mig lidt til det. Ellers gavekort til bolig forretninger, lidt boligting og så kommer der nok også lidt tøj på 

Anmeld

15. maj 2014

mit1barn

Nu er jeg ret vild med, at fotografere så jeg ønskede mig et objektiv til mit kamera, og nogle kapsler til mit kamera i blå og rød. 

Ellers ønksede jeg mig ting til, at være kreativ, som lækkert klip ud papir, sakse med mønster og diverse ting til, at klippe og klistre. 

En lækker makeup-pung fra f.eks. Marc Jacobs eller lækkert makeup. Gavekort til madbutikker osv. 

Tillykke med den kommende dag

Anmeld

15. maj 2014

Tip!

Kahler vaser, Poul pava fade, Rosendal the kande, Rosendahl vinglas, lækre parfumer (one million, Gucci, ultraviolet) Nye håndklæder.. 

Lige pt min ønskeseddel.. 

Anmeld

15. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Bliver godt nok ikke 30, men 21 om en måneds tid. 
Men håber alligevel at du måske kan finde lidt inspiration:

• Gweneth taske fra Day Birger et Mikkelsen  & måske også toilettasken. 

• FermLiving kurven i sort (medium) plus et "låg" dertil så den kan bruges til sofabord. 

• Gavekort til Bahne, Decorate Shop og (måske) matas.

• Nye HAY-puder (er igang med at sælge mine fordi jeg vil have nye farver ind i stuen).

• byLassen Kubus lysestage.

• Morrocanoil hårkur og light-olie. 
  • Royal Copenhagen contrastkrus. 

• Michael Kors ur (i den rosa-lignende farve). 

Og stort tillykke med den runde fødselsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.