Nogen med skolebørn der samler på samlekort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
2 svar
7 synes godt om
14. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har en helt bog fyldt med kort som jeg gerne vil give til en som går i skole, som ikke har en bog som de andre i klassen. (helst aarhus)

Ellers vil jeg gerne donere lidt kort væk til nogen folkeskolebørn som måske lige mangler de sidste.

Grunden til at det helst skal væk til skolebørn, er at jeg ved at det er meget populært i de mindre klasser lige nu at bytte kort og spille med dem. Og jeg synes det er synd for dem som ikke kan være med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Min mors mands datter samler på dem og kom i gang for sent så hun har ikke ret mange til hendes bog  

Hun ville blive rigtig glad for dem, Tænker hvis det er om de kan sendes for så vil jeg høre min mor om hun er int i at betale portoen. 

De bor dog ikke i århus  

Anmeld

15. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har en helt bog fyldt med kort som jeg gerne vil give til en som går i skole, som ikke har en bog som de andre i klassen. (helst aarhus)

Ellers vil jeg gerne donere lidt kort væk til nogen folkeskolebørn som måske lige mangler de sidste.

Grunden til at det helst skal væk til skolebørn, er at jeg ved at det er meget populært i de mindre klasser lige nu at bytte kort og spille med dem. Og jeg synes det er synd for dem som ikke kan være med.

Min datter begyndte også sent så hun mangler bogen og et par andre kort. Vi bor og Viby (Århus) og jeg ved hun vil blive ellevild. Hvis hun kunne få samlet det hele. Hun går i 3 klasse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.