Ammepude krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
12 svar
7 synes godt om
14. maj 2014

FruStolpe

Halløj

Jeg er i krise, ammepude krise.. Og har ikke alt for meget tid, da jeg føder inden udgangen af næste uge....

Jeg tænker en ammepude med fossflakes, men hvad har i og hvad kan i anbefale?? -og hvor har i købt ammepuder??

Synes heller ikke jeg gider bruge en formue, men synes det er svært at finde en brugt til ordentlige penge når jeg også har lidt krav...

Så kom frisk og hjælp en kvinde i krise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

hekran

Jeg brugte aldrig en ammepude. Lånte en af en veninde, men syntes den var alt for stor og svær at placere.
Brugte i stedet babydynen og lagde dobbelt under baby. Efter et stykke tid brugte jeg heller ikke dynen

Anmeld

14. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har jeg ik ku undvære mine ammepuder.

Til thea havde jeg en fantastik stor en, med gåsedun. Den ca 1 m lang og godt fyld ud. Den kostede 500 kr

Med alberte fungerede det ik med den store, så købte en billig, billig en i Bilka med krøerkugler i, til 80 kr. Vh stine

Anmeld

14. maj 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Bruger ikke ammepude, da vi ikke kunne få det til at fungere.. bruger i stedet hans dyne

Anmeld

14. maj 2014

FruStolpe

hekran skriver:

Jeg brugte aldrig en ammepude. Lånte en af en veninde, men syntes den var alt for stor og svær at placere.
Brugte i stedet babydynen og lagde dobbelt under baby. Efter et stykke tid brugte jeg heller ikke dynen

Jeg ved fra min første pige at jeg finder en Ammepude uundværlig. 

Desværre kan den gamle ikke mere, og derfor er jeg på jagt efter en ny. 

Tak for input 

Anmeld

15. maj 2014

M &.I

FruStolpe skriver:

Halløj

Jeg er i krise, ammepude krise.. Og har ikke alt for meget tid, da jeg føder inden udgangen af næste uge....

Jeg tænker en ammepude med fossflakes, men hvad har i og hvad kan i anbefale?? -og hvor har i købt ammepuder??

Synes heller ikke jeg gider bruge en formue, men synes det er svært at finde en brugt til ordentlige penge når jeg også har lidt krav...

Så kom frisk og hjælp en kvinde i krise

Jeg har haft den her men brugt ikke meget den er godt nok stor. den har jeg til salg. men vil lige vise den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2014

Victoria2013

Jeg havde én fra mærket Sebra som jeg var virkelig glad for. Jeg er en af dem der har brugt min ammepude virkelig meget - var nærmest afhængig og syntes det var svært at amme uden og den ammepude er bare rar, blød men også fast nok så den ikke klapper sammen selv efter mange måneders brug

Anmeld

15. maj 2014

hekran

FruStolpe skriver:

Jeg ved fra min første pige at jeg finder en Ammepude uundværlig. 

Desværre kan den gamle ikke mere, og derfor er jeg på jagt efter en ny. 

Tak for input 

Ah, ok. Jeg ville i hvert ikke købe en stor med de der minikugler i. Den 'glider' for meget.

Anmeld

15. maj 2014

FruStolpe

hekran skriver:

Ah, ok. Jeg ville i hvert ikke købe en stor med de der minikugler i. Den 'glider' for meget.

Nej, den sidste jeg havde var en med kugler. Og det synes jeg ikke var en succes.

Tror jeg har bestemt mig for en med fossflakes som også kan maskinvaskes...

Anmeld

15. maj 2014

hekran

FruStolpe skriver:

Nej, den sidste jeg havde var en med kugler. Og det synes jeg ikke var en succes.

Tror jeg har bestemt mig for en med fossflakes som også kan maskinvaskes...

Ah, lyder fint og praktisk
Held og lykke med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.