update på: "Budt på et hus"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
17 synes godt om
14. maj 2014

Bak

Det var mig, der stod bag indlægget:
https://www.baby.dk/debat/242017pi1/ordet-er-frit/b udt-paa-et-hus.aspx

Vi har nu købt huset Er så glad for at det går i orden. Det er virkelig drømmehuset! Nu glæder vi os bare til papirarbejdet er i orden, så vi kan få nøglerne til det

God aften til jer også! Den er i hvert fald rigtigt god hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fedt man!! Tillykke!! (Bare det var mig)  

Anmeld

14. maj 2014

Bak

Mor11 skriver:

Fedt man!! Tillykke!! (Bare det var mig)  

Tak! Vi er også helt oppe at ringe
Det er 146 kvm med 76 kvm kælder og en dejlig have, i et lille smørhul tæt på byen! Det er virkelig lækkert Der er plads til at familien kan udvides med tiden Det er så fedt! Troede slet ikke det var muligt, men det var det Så nu skal vi planlægge flytning. Jeg får lidt længere til arbejde, men kan så nyde det ekstra motion på cyklen hver dag Det har jeg det helt fint med! Glæder mig bare til at få egen have og luft omkring mig. Og så den ro, der er i et hus i forhold til lejlighed. Fik jeg sagt, at jeg glæder mig?

Anmeld

14. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Bak skriver:

Tak! Vi er også helt oppe at ringe
Det er 146 kvm med 76 kvm kælder og en dejlig have, i et lille smørhul tæt på byen! Det er virkelig lækkert Der er plads til at familien kan udvides med tiden Det er så fedt! Troede slet ikke det var muligt, men det var det Så nu skal vi planlægge flytning. Jeg får lidt længere til arbejde, men kan så nyde det ekstra motion på cyklen hver dag Det har jeg det helt fint med! Glæder mig bare til at få egen have og luft omkring mig. Og så den ro, der er i et hus i forhold til lejlighed. Fik jeg sagt, at jeg glæder mig?

Hahaha, jeg forstår dig 100%! jeg higer virkelig også efter at komme ud af lejlighedslivet og få noget plads og lidt udendørsareal! Suk, der er desværre lange udsigter endnu. 

Anmeld

14. maj 2014

Bak

Mor11 skriver:

Hahaha, jeg forstår dig 100%! jeg higer virkelig også efter at komme ud af lejlighedslivet og få noget plads og lidt udendørsareal! Suk, der er desværre lange udsigter endnu. 

Jeg er også meget taknemlig Det er virkelig en drøm.
Vi bor i en toværelses nu, så det bliver en dejlig omvæltning!

Anmeld

14. maj 2014

mulleh

Stort tillykke. Hvor er det dog dejligt tillykke tillykke  

Anmeld

14. maj 2014

Babydrøm

Bak skriver:

Det var mig, der stod bag indlægget:
https://www.baby.dk/debat/242017pi1/ordet-er-frit/b udt-paa-et-hus.aspx

Vi har nu købt huset Er så glad for at det går i orden. Det er virkelig drømmehuset! Nu glæder vi os bare til papirarbejdet er i orden, så vi kan få nøglerne til det

God aften til jer også! Den er i hvert fald rigtigt god hos os

Tillykke hvor skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.