Så kommer anden del !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
9 svar
2 synes godt om
14. maj 2014

MyLove E

Ja så er det nu anden del af "med børnene som våbene"!

Krydser mine fingre for Cirkeline!

Skal i se det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

A&F

MyLove E skriver:

Ja så er det nu anden del af "med børnene som våbene"!

Krydser mine fingre for Cirkeline!

Skal i se det?

Ja, det er så synd!

Anmeld

14. maj 2014

MyLove E

A&F skriver:

Ja, det er så synd!

Tænk at tvinge børn til at skrive breve...

Anmeld

14. maj 2014

MorDk

Jeg sidder også og ser det 

Anmeld

14. maj 2014

MyLove E

MorDk skriver:

Jeg sidder også og ser det 

Skræmmende!

Anmeld

14. maj 2014

et-ønske

Ja jeg sad klistret til skærmen - jeg er rystet, målløs og faktisk flov over at det kan ske i vores land

Samtidig bores en frygt i hjertet, at det nogensinde skulle gå sådan med min store pige - da vores konfliktniveau er ret højt....

Anmeld

14. maj 2014

Phoenix

Det er forfærdeligt at nogen voksne kan opføre sig så afskyeligt og ligeledes, at der sidder professionelle fagpersoner og støtter deres horrible opførelse. 

Stakkels børn og stakkels de forældre der er blevet frataget deres børn. 

Anmeld

14. maj 2014

MyLove E

et-ønske skriver:

Ja jeg sad klistret til skærmen - jeg er rystet, målløs og faktisk flov over at det kan ske i vores land

Samtidig bores en frygt i hjertet, at det nogensinde skulle gå sådan med min store pige - da vores konfliktniveau er ret højt....

Jeg bliver sku bange... Jeg siger ikke min mand ville gøre noget ala det der mod mig, hvis vi skulle blive skilt.

Men jeg er psykisk syg, og kan let blive gal uden der at noget i det.

Men om 10 år kan han bruge det mod mig !!!!!!

Anmeld

14. maj 2014

et-ønske

MyLove E skriver:

Jeg bliver sku bange... Jeg siger ikke min mand ville gøre noget ala det der mod mig, hvis vi skulle blive skilt.

Men jeg er psykisk syg, og kan let blive gal uden der at noget i det.

Men om 10 år kan han bruge det mod mig !!!!!!

Og sådan burde det jo ikke være hvor er systemet der skal hjælpe de voksne og beskytte børnene???
Vi har ski alle et eller andet gammelt "skidt" i bagagen, det kan ganske enkelt ikke være rigtigt at det skal forfølge en resten af livet

Anmeld

14. maj 2014

MyLove E

et-ønske skriver:

Og sådan burde det jo ikke være hvor er systemet der skal hjælpe de voksne og beskytte børnene???
Vi har ski alle et eller andet gammelt "skidt" i bagagen, det kan ganske enkelt ikke være rigtigt at det skal forfølge en resten af livet

Men det sker. Pludselig var der dukkede op i sagen med Lonnie at hun skulle ha kastede en dåse efter sin datter..
Nogen gange kan en 4år drive en fuldstændig til vanvid. (Selvfølgelig ikke ok at kaste med ting) Men det er jo taget ud af ingenting og sat ind i ingenting! !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.