Andre mærker end pergotime?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2014

mpr

Tænker om der er nogen som kender mærker som er mere effektive end pergotime? Jeg er i min 3 behandling med pergotime lige nu og det går bare så langsomt jeg har en cyklus på 35-36 dage (PCOS), får dog ægløsning af mig selv. Men jeg plejer først at begynde at have et æg omkring dag 20-21 som snart bliver løsnet.. Og det er kun 1 æg pr gang.. :/

Skal til scanning på mandag igen på dag 21 for at se om der er sket mere... Suk.. Var afsted i mandags på dag 14 og der var godt nok nogle ægblærer men ingen af dem kunne hun sige var i vækst..

Hvor mange gange skal man igennem hormon behandling før det kan komme på tale at blive insemineret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

esioul

Chel92 skriver:

Tænker om der er nogen som kender mærker som er mere effektive end pergotime? Jeg er i min 3 behandling med pergotime lige nu og det går bare så langsomt jeg har en cyklus på 35-36 dage (PCOS), får dog ægløsning af mig selv. Men jeg plejer først at begynde at have et æg omkring dag 20-21 som snart bliver løsnet.. Og det er kun 1 æg pr gang.. :/

Skal til scanning på mandag igen på dag 21 for at se om der er sket mere... Suk.. Var afsted i mandags på dag 14 og der var godt nok nogle ægblærer men ingen af dem kunne hun sige var i vækst..

Hvor mange gange skal man igennem hormon behandling før det kan komme på tale at blive insemineret?

Jeg har altid reageret ekstremt hurtigt på pergotime. I sidste forsøg fik jeg ren gonal-f, fordi de helst ikke ser man har for mange æg.

1-2 er perfekt.

Måske gonal-f ville være bedre til dig?

Anmeld

14. maj 2014

mpr

esioul skriver:

Jeg har altid reageret ekstremt hurtigt på pergotime. I sidste forsøg fik jeg ren gonal-f, fordi de helst ikke ser man har for mange æg.

1-2 er perfekt.

Måske gonal-f ville være bedre til dig?

Hvad er Gonal-F? Og hvad gør det ?

Anmeld

14. maj 2014

esioul

Chel92 skriver:

Hvad er Gonal-F? Og hvad gør det ?

Det stimulerer æggenes modning.

Det er injektion

Anmeld

14. maj 2014

mpr

esioul skriver:

Det stimulerer æggenes modning.

Det er injektion

Arh okay Troede egentlig kun man fik sprøjter til at sætte en ægløsning igang omkring IUI men ja kan måske nævne det for min gyn, selvom jeg er skrækslagen for nåle ^^

Anmeld

14. maj 2014

esioul

Chel92 skriver:

Arh okay Troede egentlig kun man fik sprøjter til at sætte en ægløsning igang omkring IUI men ja kan måske nævne det for min gyn, selvom jeg er skrækslagen for nåle ^^

Nej det gør man ikke, men tænker det måske kunne sætte skub i dine æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.