Tanker om nummer 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har 2 helt igennem vidunderlige børn. 

Min kæreste og jeg har sagt at vi ikke skal have flere. Når folk spørg er svaret NEJ. Men jeg går og er små skruk og går og drømmer lidt om en 3'er. Kan ikke rigtig slippe tanken. Noget siger mig at det er helt fint som vi har det. Og at 2 børn er mere en rigeligt. Det er jo pisse hårdt med børn. No shit. Men jeg forguder de unger. andre som ikke skulle have flere børn men alligevel blev gravid med nummer 3??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Ciss

Hvis ikke ting var gået i stykker mellem manden og mig, så ville jeg være i nøjagtig samme situation som dig.

Jeg har også selv kun to, men drømte rigtig meget om en 3'er.

Det jeg har lagt mærke til er, at der er rigtig mange, som får to børn, og så går der lige et par år, og så selv om de har sagt, det er nok med de to, så får de nr 3 alligevel. - Og der er ingen, jeg ved om, som har fortrudt. Så hvis I begge egentlig godt kan tænke jer en til, og det fysiske og økonomiske ligger til rette for det, så tror jeg personlig, at det er en fantastisk ting at gøre - men I må virkelig mærke godt efter i mavefølelsen, at dette er det rigtige for jer, for selvfølgelig vil det blive rigtig hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.