Jeg fik en ts alligevel? Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
1 synes godt om
14. maj 2014

Summer2014baby

Hej piger. Vi var i insemineringsforsøg, men holdt 2 måneders pause. Der blev jeg så gravid er i dag 5+3..
Jeg ringede til fertilitetsklinikken i fredags og fortalte at jeg var blevet gravid i pausen. Lægen vil først se mig 10. Juni igen. Jeg har tanken om måske at kunne være længere henne end min læge tror. Jeg testede 3+3 første gang og den var bare BRAGENDE positiv og 3+4 testede jeg med clear blue digital, oven i det har jeg en bule på mavsen. Det er dog anden graviditet og har hørt at maven kommer tit hurtigere 2. Gang.

Jeg fik en tid til terminsskanning onsdag den 21. Maj. Jeg glæder mig <3 er så spændt.

Er der andre der har fået tilbudt skanning trods graviditet er opnået uden for behandling? Laver de vandrejournal eller er det egen læge der gør det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ja jeg fik tilbudt scanninger på min klinik, og vi blev også gravide mellem 2 behandlinger.

Jeg fik faktisk scanninger i uge 5+0  og 6+4 = hjerteblink og i uge 9 og så blev jeg afsluttet som normal gravid og fik tid ved lægen til vandrejournal, osv. Fødte en dejlig pige for 7 mdr siden :-) 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

14. maj 2014

Mor til F

Tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.