kobberspiral, sex og mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.521 visninger
11 svar
1 synes godt om
14. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik i fredags lagt kobberspiral, og først igår mærkede jeg ikke rigtig flere smerter, vi bevæget os så ud i at prøve det der sex (da jeg havde mistet total lysten, frygten for at det sku gør rigtig ondt, blive utilpas eller at den spiral ku mærkes)
det gik faktisk rigtig godt, men kan dog mærke at jeg spænder dernede og mine tanker kræser om den spiral

andre hvis mand alligevel ikke vil komme oppe i en, selvom man har fået spiral nu? - hvad er deres grund?

Andre der har fået større trang til mad? er det spiralen der gør det? eller er det bare ens hjerne der tror at det er spiralens skyld man stopper mere mad i hovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

MorDk

Anonym skriver:

Jeg fik i fredags lagt kobberspiral, og først igår mærkede jeg ikke rigtig flere smerter, vi bevæget os så ud i at prøve det der sex (da jeg havde mistet total lysten, frygten for at det sku gør rigtig ondt, blive utilpas eller at den spiral ku mærkes)
det gik faktisk rigtig godt, men kan dog mærke at jeg spænder dernede og mine tanker kræser om den spiral

andre hvis mand alligevel ikke vil komme oppe i en, selvom man har fået spiral nu? - hvad er deres grund?

Andre der har fået større trang til mad? er det spiralen der gør det? eller er det bare ens hjerne der tror at det er spiralens skyld man stopper mere mad i hovedet?

Altså her kommer min mand aldrig oppe i mig og det er vores begges valg. Grunden er det "stinker" hvis ofte i flere dage efter også selvom jeg vasker mig. 

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Altså her kommer min mand aldrig oppe i mig og det er vores begges valg. Grunden er det "stinker" hvis ofte i flere dage efter også selvom jeg vasker mig. 

okey, det er jo os en anden grund - end at min ikke vil fordi han er bange for at jeg alligevel skulle blive gravid .

Anmeld

14. maj 2014

MorDk

Anonym skriver:

okey, det er jo os en anden grund - end at min ikke vil fordi han er bange for at jeg alligevel skulle blive gravid .

Jeg ved det... men han vil faktisk heller da han plejer at "støde" når han kommer og så rammer han spiralen... fik det bare ik lige med før... hehe...

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ved det... men han vil faktisk heller da han plejer at "støde" når han kommer og så rammer han spiralen... fik det bare ik lige med før... hehe...

nååårh ja okey , så jeg med.

av det må heller ikke være rart for dig, men er han ikke træt af og trække sig ud?
føler du ikke at det er "spild" at have spiral så ?

Hvilken en har du?

Anmeld

14. maj 2014

MorDk

Anonym skriver:

nååårh ja okey , så jeg med.

av det må heller ikke være rart for dig, men er han ikke træt af og trække sig ud?
føler du ikke at det er "spild" at have spiral så ?

Hvilken en har du?

Jeg har kobber spiral.... og jo jeg overvejer også at få den fjernet for den genere mig faktisk og jeg har en del "ubalance" down there... (knapt så fedt) Min menses er også mærkelig. Jeg tror vi må bruge kondom for et stykke tid, selvom jeg IKKE er fan af det.

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

Min mand kunne slet ikke vente med at komme oppe i mig og han gjorde det da også dagen efter jeg havde fået lagt min op og ja, mange gange siden... Han synes ikke en orgasme bliver rigtig hvis han skal trække sig ud og gøre sig færdig med hånden, hvilket jeg egentlig godt kan forstå, jeg ville også synes det var mega nederen hvis han trak sig ud når jeg kom hehe... Det var først måneden efter at vi fandt ud af at man ikke bør dyrke sex med udløsning i skeden, før en måned efter man har fået sat den op, ups, men heldigvis var jeg ikke blevet gravid 

Jeg kan ikke mærke den, men efter to fødsler så er jeg generelt bare mere følsom dernede og bryder mig ikke så meget om at han kommer for langt op, det gør lidt ondt og er ubehageligt.

Jeg har ingen ekstra trang til mad.. Det har jeg slet ikke tænkt over, men det har jeg ikke...

Jeg har fået lagt hormon spiral for 3 mdr. siden... Og jeg elsker den allerede... Det er bare super, for jeg føler mig sikret i og med at risikoen for graviditet er så lille nu og så er jeg allerede begyndt at bløde LANGT mindre end før.

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har kobber spiral.... og jo jeg overvejer også at få den fjernet for den genere mig faktisk og jeg har en del "ubalance" down there... (knapt så fedt) Min menses er også mærkelig. Jeg tror vi må bruge kondom for et stykke tid, selvom jeg IKKE er fan af det.

som sagt fik jeg min i fredags, og er allerede i tvivl om hvor vidt jeg vil beholde den (men tænker os at jeg må give den en chance) ..

begyndte du at spise mere da du fik den? ..

hvor langtid har du haft din? - hvordan genere den dig?

Anmeld

14. maj 2014

MorDk

Anonym skriver:

som sagt fik jeg min i fredags, og er allerede i tvivl om hvor vidt jeg vil beholde den (men tænker os at jeg må give den en chance) ..

begyndte du at spise mere da du fik den? ..

hvor langtid har du haft din? - hvordan genere den dig?

Næææ det med maden det havde jeg ik problemer med ....

Den genere mig ved den nogle gange "stikker" og ja så har jeg mærkelig menses.... og er ubalance dernede og er sikker på det er den dumme spirallos der driller 

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Næææ det med maden det havde jeg ik problemer med ....

Den genere mig ved den nogle gange "stikker" og ja så har jeg mærkelig menses.... og er ubalance dernede og er sikker på det er den dumme spirallos der driller 

lyder slet ikke rart faktisk
jeg kan sleeet ikke ha tanken om at der er noget oppe i mig

har du været dårlig pga den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.