Min mand kunne slet ikke vente med at komme oppe i mig og han gjorde det da også dagen efter jeg havde fået lagt min op og ja, mange gange siden... Han synes ikke en orgasme bliver rigtig hvis han skal trække sig ud og gøre sig færdig med hånden, hvilket jeg egentlig godt kan forstå, jeg ville også synes det var mega nederen hvis han trak sig ud når jeg kom hehe... Det var først måneden efter at vi fandt ud af at man ikke bør dyrke sex med udløsning i skeden, før en måned efter man har fået sat den op, ups, men heldigvis var jeg ikke blevet gravid 
Jeg kan ikke mærke den, men efter to fødsler så er jeg generelt bare mere følsom dernede og bryder mig ikke så meget om at han kommer for langt op, det gør lidt ondt og er ubehageligt.
Jeg har ingen ekstra trang til mad.. Det har jeg slet ikke tænkt over, men det har jeg ikke... 
Jeg har fået lagt hormon spiral for 3 mdr. siden... Og jeg elsker den allerede... Det er bare super, for jeg føler mig sikret i og med at risikoen for graviditet er så lille nu og så er jeg allerede begyndt at bløde LANGT mindre end før.

Anmeld