negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
10 svar
1 synes godt om
13. maj 2014

claudija

Hm . Hej piger vil lige spørg om noget . Idag skulle jeg have ægløsing . Men tog lige en test . Men den viser negative? Hva err grunden til det . Nogen der kan hjælpe ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

friis

Den kan jo sagtens rykke sig .. Måske skulle du teste først istedet næste gang og ikke bare "regne" med den sku ha været der 

Anmeld

13. maj 2014

Rockertand

claudija skriver:

Hm . Hej piger vil lige spørg om noget . Idag skulle jeg have ægløsing . Men tog lige en test . Men den viser negative? Hva err grunden til det . Nogen der kan hjælpe ??

En positiv test viser sig ca. 24-36 timer før ægløsning.

Anmeld

13. maj 2014

claudija

Jeg har taget mange test , men først viste det skygge . Så testede jeg idag . For jeg har haft sidst mens den 1 maj . Og har cykuls på 26 . Men idag skulle der være der. Har kvamke ondt ved siden af maven . Plus har haft ondt ved samlejen undskyld jeg sig det .

Anmeld

13. maj 2014

claudija

Rockertand skriver:

En positiv test viser sig ca. 24-36 timer før ægløsning.

?

Anmeld

13. maj 2014

Miss Church

claudija skriver:

Ja testen viser positiv inden man har ægløsning. Så når man har en positiv æl-test, er der 24-34(48) timer til man faktisk har æl. Testen registrere stigning i hormonet LH, som stiger inden æl. 

Så når du har en positiv test, hopper du bare på manden Tager du testen når du ret faktisk har æl, viser den negativ. Men husk det er ikke alle som kan lave en positiv æl  

Anmeld

13. maj 2014

claudija

Miss Church skriver:

Ja testen viser positiv inden man har ægløsning. Så når man har en positiv æl-test, er der 24-34(48) timer til man faktisk har æl. Testen registrere stigning i hormonet LH, som stiger inden æl. 

Så når du har en positiv test, hopper du bare på manden Tager du testen når du ret faktisk har æl, viser den negativ. Men husk det er ikke alle som kan lave en positiv æl  

tak for hjælpen . . Så det kan godt betyde at jeg har æl . Men testen viser det bare ikke . Jeg hoppede på manden for en sikkerhed skyld idag :p . Håber bare der sker noget vil have en baby . Har prøvet i 2år

Anmeld

13. maj 2014

esioul

claudija skriver:

tak for hjælpen . . Så det kan godt betyde at jeg har æl . Men testen viser det bare ikke . Jeg hoppede på manden for en sikkerhed skyld idag :p . Håber bare der sker noget vil have en baby . Har prøvet i 2år

har i ik søgt hjælp når i har prøvet 2 år?

Anmeld

13. maj 2014

claudija

Jeg har været til lægen . Og de har taget nogen prøver alt er uorden siger lægen . Og det samme med kæresten .

Anmeld

14. maj 2014

Miss Church

claudija skriver:

Det kan sagtens tænkes. Det er godt med sex et par dage inden ægløsning. Sædcellerne kan nemlig overleve i nogle dage i livmoderen, så hvis man sex'er inden æl, er der chance for at der er sædceller tilsteden, når æl sker.

Held og lykke til jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.