Min søn klager over smerter i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.368 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej..

Håber nogen kan berolige mig lidt.

I nat vågnede min søn flere gange og klagede over smerter i brystet. Imorges var det væk, og jeg tænkte ikke mere over det.

I eftermiddags da vi kommer hjem begynder han så at klage over det igen. Har har klaget over det 4-5 gange nu, og det er som om at det er en smerte som pludselig kommer og derefter forsvinder igen efter kort tid.

Jeg er urolig for om der kan være noget galt med hans lille hjerte. Har ringet til lægevagten, som ikke ville se os. Han sagde vi skulle kontakte egen læge hvis det ikke gik over. Men jeg kan ikke lade være med at være bange for at der er noget galt. 

Nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Kamilla-m

Måske har han side stik?
Men vis du virkelig er bekymrede synes jeg du skal ringe igen. Og forlange en undersøgelse!
Min datter har selv lige fået konstateret hjerte fejl - ikke af samme årsag godt nok. Hun havde mange symptomer osv, hvilken man meget ofte har, så tror ikke du skal være bekymrede.

Anmeld

13. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej..

Håber nogen kan berolige mig lidt.

I nat vågnede min søn flere gange og klagede over smerter i brystet. Imorges var det væk, og jeg tænkte ikke mere over det.

I eftermiddags da vi kommer hjem begynder han så at klage over det igen. Har har klaget over det 4-5 gange nu, og det er som om at det er en smerte som pludselig kommer og derefter forsvinder igen efter kort tid.

Jeg er urolig for om der kan være noget galt med hans lille hjerte. Har ringet til lægevagten, som ikke ville se os. Han sagde vi skulle kontakte egen læge hvis det ikke gik over. Men jeg kan ikke lade være med at være bange for at der er noget galt. 

Nogen der har prøvet det samme?

hvor gammel er han?

Er der andet end brystsmerter? siger han præcis hvor det gør ondt?

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar. Er ked af at læse din datter har en hjertefejl! Uha det er bare det jeg frygter...

Jeg har også overvejet at ringe igen. 

Men der er intet med ham ellers, han løber og leger. Kan bare ikke finde ud af om det er mig der overreagere.

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Han er snart 5 år. Undskyld de manglende detaljer, det gik lidt stærkt. 

Men nej intet andet. Han nævner det bare indimellem og klynker lidt over det, og så er det ovre igen. 

Anmeld

13. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak for svar. Er ked af at læse din datter har en hjertefejl! Uha det er bare det jeg frygter...

Jeg har også overvejet at ringe igen. 

Men der er intet med ham ellers, han løber og leger. Kan bare ikke finde ud af om det er mig der overreagere.

har der været noget med hjerte før hos ham? noget i familie?

Hans alder?

det er fordi jeg kan spørge en læge.

Anmeld

13. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han er snart 5 år. Undskyld de manglende detaljer, det gik lidt stærkt. 

Men nej intet andet. Han nævner det bare indimellem og klynker lidt over det, og så er det ovre igen. 

hvor længe sådan ca hver gang? viser han hvor det gør ondt?

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Nej han har aldrig haft noget med hjertet før. 

Og der er heller ikke hjertesygdom i familien, ihvertfald ikke noget jeg ved. 

Han er knap 5 år 

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Et minuts tid ca. 

Han peger midt på brystet. Lidt til venstre side nogen gange. 

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvor længe sådan ca hver gang? viser han hvor det gør ondt?

Har svaret dig. Glemte bare lige at citere :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.