Provera og menopur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.
Lige et spørgsmål herfra, jeg har taget provera i 5 dage hvor jeg skulle tage 2 tab morgen og 2 tab om aftenen har ikke haft min mens i 3 mdr, det er idag 2 dage siden jeg stoppede hvornår kan jeg forvente og få min mens?
Og er der nogen der har prøvet samme behandling hvor jeg når jeg får min mens skal tage menopur fra 3.dagen. Er der nogen der har erfaring med hvor godt det er osv? Skal også tage æl sprøjte når det kommer der til.
Og forresten er det iui-D jeg er igang med. Og det er 4 forsøg.
Håber i gider svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen svar??

Anmeld

13. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej alle.
Lige et spørgsmål herfra, jeg har taget provera i 5 dage hvor jeg skulle tage 2 tab morgen og 2 tab om aftenen har ikke haft min mens i 3 mdr, det er idag 2 dage siden jeg stoppede hvornår kan jeg forvente og få min mens?
Og er der nogen der har prøvet samme behandling hvor jeg når jeg får min mens skal tage menopur fra 3.dagen. Er der nogen der har erfaring med hvor godt det er osv? Skal også tage æl sprøjte når det kommer der til.
Og forresten er det iui-D jeg er igang med. Og det er 4 forsøg.
Håber i gider svare.

Der kan gå op til 10 dage før mens kommer på provera..

Jeg har fået menopur, det har virket godt her - de 2 første gange fik jeg 1 flot æg (75 enheder)
Og 3. gang fik jeg 2 æg på 125 enheder - og blev gravid

Anmeld

17. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Der kan gå op til 10 dage før mens kommer på provera..

Jeg har fået menopur, det har virket godt her - de 2 første gange fik jeg 1 flot æg (75 enheder)
Og 3. gang fik jeg 2 æg på 125 enheder - og blev gravid

Hvornår fik du sat op når du var på menopur? Altså hvilken cyklus dag. Mere om det går ind og modner æggene hurtigere end normalt

Anmeld

17. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvornår fik du sat op når du var på menopur? Altså hvilken cyklus dag. Mere om det går ind og modner æggene hurtigere end normalt

Menopur er noget man sprøjter ind i kroppen selv.. Mener jeg startede på cd 3, og tog æl sprøjte på cd 13 eller 14, havde 2 æg, ved ikke hvor store de var da jeg ikke blev scannet ugen optil jeg tog æl sprøjten (klinikken gik på sommerferie, også derfor det blev til hjemmerul )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.