Jeg er virkelig gal og har bare brug for at rase ud...
I marts skulle jeg have min sidste kontanthjælp, jeg fik 177 for 22dage, hvilket jeg ikke forstod, så jeg skrev til dem, og jeg fik svaret at mine feriepenge var blevet modregnet, så jeg skrev tilbage at det passede ikke, for det havde jeg fået af vide at de ikke ville blive, hun beklagede og tre dage senere blev der indsat penge. Fint nok.
Så skulle jeg så have mine feriepenge, og feriedagene kunne kun bruges her fra maj, hvilket de på ydelsescenter skrev på fra den 1maj og så 12,5dage frem(omkring 6700), så jeg så regner med at jeg får i denne måned, men nej der kommer intet, jeg skriver igen hvornår jeg får dem, hun siger at jeg har fået det jeg skulle have(Jeg har fået omkring 5000), jeg siger nej, jeg har kun fået min kontanthjælp og vil gerne have mine feriepenge, hvor på hun skriver tilbage at dem har hun annulleret og givet mig en regulering. WHY??? Det har jeg ikke bedt om. Det var ikke det jeg fik af vide før jeg rejste.
Hun siger også at hun ikke har noget med feriepengene at gøre, så hvorfor ikke sende mig videre til en der har.
Så nu skal jeg have fat i min tidligere arbejdsplads og få nye papirer..
Ihh hvor er jeg irriteret..
Ved ikke om der er nogen der har læst det hele.. Jeg havde bare brug for at skrive det ned.
Anmeld