helt alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg er flov over min egen situation.

for 2 måneder siden gik jeg fra min kæreste, som også er faren til mit barn. Men jeg flyttede fra nordjylland til østjylland og jeg kendte ingen, havde kun min kæreste og hans familie, men dem har jeg jo ikke mere. Jeg føler mig så alene, jeg mangler veninder, både med og uden børn. Det eneste jeg laver er at være sammen med min søn, og det et det. Og jeg keder mig! Så hvis der er nogle i østjylland der har mod på at snakke. Så skriv lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Mama85

Anonym skriver:

for 2 måneder siden gik jeg fra min kæreste, som også er faren til mit barn. Men jeg flyttede fra nordjylland til østjylland og jeg kendte ingen, havde kun min kæreste og hans familie, men dem har jeg jo ikke mere. Jeg føler mig så alene, jeg mangler veninder, både med og uden børn. Det eneste jeg laver er at være sammen med min søn, og det et det. Og jeg keder mig! Så hvis der er nogle i østjylland der har mod på at snakke. Så skriv lige

Anmeld

13. maj 2014

Frk.S

Hvor i Østjylland? 

Jeg kan jo af gode grunde ikke skrive privat til dig. Men hvis du har lyst er du da velkommen til at skrive. 

Du skal da ikke være flov over din situation. 

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvor i Østjylland? 

Jeg kan jo af gode grunde ikke skrive privat til dig. Men hvis du har lyst er du da velkommen til at skrive. 

Du skal da ikke være flov over din situation. 

Jeg bor i hammel. Når man er vant til at have mange venner. Så er det lidt flovt at man nu sidder alene som 22årig.

Anmeld

13. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Jeg bor i hammel. Når man er vant til at have mange venner. Så er det lidt flovt at man nu sidder alene som 22årig.

Men hvor er alle de venner du havde før? Er de forsvundet da du fik barn eller?

Hvor gammel er din søn? Hvad med eventuel mødregruppe??

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Men hvor er alle de venner du havde før? Er de forsvundet da du fik barn eller?

Hvor gammel er din søn? Hvad med eventuel mødregruppe??

jeg har mistet nogle af dem, fordi at jeg nu ikke tager i byen hver weekend mere og så har jeg åbenbart ikke været spændende længere.men ellers så ser jeg dem ca hver anden weekend, men det er i hverdagene at jeg mangler nogle.
jeg har været med i 2 mødregrupper, og der har jeg ikke haft held med nogle af dem,
jeg går stadig på Barsel og søger arbejde, så jeg håber at jeg har noget at lave når min baby starter i dagpleje d. 2/6.
Min baby er 9 måneder.

Anmeld

13. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Du er velkommen til at skrive til mig. 
Jeg bor i Århus og er lige gået på barsel (har termin om ca. 4 uger). 

Det kunne være hyggeligt at snakke med nogen, der ikke bor for langt væk og som selv har børn. 

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

Clgh skriver:

Du er velkommen til at skrive til mig. 
Jeg bor i Århus og er lige gået på barsel (har termin om ca. 4 uger). 

Det kunne være hyggeligt at snakke med nogen, der ikke bor for langt væk og som selv har børn. 

har skrevet et brev til dig.

Anmeld

13. maj 2014

Mariekjellerup90

Anonym skriver:

har skrevet et brev til dig.

Du må også skrive til mig jeg har en datter på 3 og en søn på 3 uger bor i Rødkærsbro 

knus marie 

Anmeld

13. maj 2014

An&Jo

Jeg ved præcist hvordan du har det.. Selvom jeg bor meget tæt på mit oprindelige ophav, så snakker jeg ikke med nogen heroppe længere..

Hvis det værste skulle ske og jeg blev alene med min søn, så ville jeg også ende med at sidde mutters alene uden nogen veninder, for dem vi snakker med, er hans kammerater hvor jeg så snakker med deres kærester..

Men selv nu kan jeg føle mig ensom, snakker ikke med ret mange, og mangler virkelig veninder til dates både med og uden vores børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.