Har dummet mig godt og grundigt!!! (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg bor i en bygning med to opgange hvoraf M bor i den modsatte end mig og hans eks S i den samme som ham, dog længere nede.. Jeg var begyndt at have lidt småting kørernde med M, under den overbevisning at tingene mellem ham og S var HELT afsluttet (det havde han sagt!!) Frem og tilbage, og vi ender med at have sex en Søndag. Lige efter jeg var gået over til mig selv skriver han med det samme at jeg ikke skal sige noget til S.. Umiddelbart tænker jeg, nej da.. det ville da være lidt underligt og sige: Hey jeg har sku lige haft sex med din x!! Hvis intentionen havde været noget seriøst havde jeg da self vendt det med S (af hensyn til fælles børn), men ikke for noget løs sex. Der går knap en uge, og M ringer til mig om Lørdagen for at høre om jeg havde snakket eller sagt noget til S. Jeg siger nej, hvilket jeg ikke havde. Han siger så at han har fortalt S at vi havde kysset lidt men ikke mere end det. Tænkte at det var underligt så panisk han var for at hun skulle vide det, da jeg altså ikke kan se noget galt i det. Eftersom han sagde at ALT var slut mellem dem. Senere Lørdag modtager jeg så en mail fra S om at hun ikke ville have noget luskeri, og at hun var træt af at M sov hos hende, men så film med mig og nægtede derefter.. Hmm tænker jeg så.. Skriver med det samme til M at han skulle have haft informeret mig om at tingene ikke var helt slut mellem dem. Han skriver så derefter at det VAR helt slut mellem dem. Jeg gør ham opmærksom på at det er fint at han har sagt til S at det kun var kys, men at jeg altså ikke ville lyve hende direkte op i ansigtet hvis jeg blev spurgt!!! S og jeg skriver sammen hele Søndag og hele mandag hvor jeg ligger kortene på bordet og fortæller hende alt. Fortæller at vi altså lavede mere end bare at kysse (som han havde fortalt hende. Jeg fortæller hende at jeg ikke sagde noget da jeg syntes det virkede sært at sige noget til eksen angående løs sex, og hun mener at jeg måskelige kunne have spurgt om tingene var slut mellem dem.. HVILKET JEG GODT KAN SE NU!!! Hun fortæller også at det var hende der gik fra M i sin tid, da han var hende utro konstant. Jeg står så tilbage med denne følelse af at være en kæmpe lort. det var virkelig ikke min mening at komme imellem dem på nogle måde, og jeg anede ikke at M stadig sov hos hende. S skriver så idag at hun ikke kan rumme alt dette her selvom hun gerne ville være det største menneske, og er ked af at det er endt sådan. Hun var af den tro at det var blevet ved kys og ikke sex.. Så nu er jeg blokeret fra face fra både hendes side og M's (hvilket ikke gør noget for M's vedkommende)... men ihh hvor føler jeg mig virkelig magtesløs og luset.. Ville virkelig ønske at jeg havde handlet anderledes og snakket med S først. Nu er jeg bare skyld i at hun har det af lort, og endnu endgang skal stå imod lort fra M's side af... argghh. havde brug for at fortælle det til nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
træls situation, men hvad pokker skulle du have gjort? ja, du kunne have spurgt hende om det virkelig VAR slut mellem dem, men for fan***... man regner jo med det passer når han siger det... synes det er uretfærdigt at du er blevte skåret af, for i princippet synes jeg ikke du har gjort noget forkert..det har han derimod!
øv da.. håber det løser sig!
knus

Anmeld

11. august 2009

kiroo

puha den var lang..
kan godt lidt forstå dig, men syntes bestemt ikke at du skal føle dig som en lort. det er ikke din skyld at de ikke kan finde ud af at være ærlig over for hinanden, hvis han har været hende utro flere gange, hvorfor bliver hun så ved med at vælge ham..?
Tror dog heller ikke han er en du ville have noget fast med..? så håberdet var god sex.. hihi

Anmeld

11. august 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

træls situation, men hvad pokker skulle du have gjort? ja, du kunne have spurgt hende om det virkelig VAR slut mellem dem, men for fan***... man regner jo med det passer når han siger det... synes det er uretfærdigt at du er blevte skåret af, for i princippet synes jeg ikke du har gjort noget forkert..det har han derimod!
øv da.. håber det løser sig!
knus

Hun har så skrevet til mig at hun ikke synes at jeg er en kælling eller noget.. Tværtimod skide søg, men måske en smule naiv.. og tja.. jeg vælger at tro på det bedste i folk, og den bider mig så i røven nu..Alt dette med at blive afkåret fra det hele ligegr til grund for at det fylder for meget for hende lige nu.. hvilket jeg også kan forstå. Men det ændrer jo ikke på at jeg sidder tilbage og har det rigtig skidt over at være årsagen til det hele..

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hun har så skrevet til mig at hun ikke synes at jeg er en kælling eller noget.. Tværtimod skide søg, men måske en smule naiv.. og tja.. jeg vælger at tro på det bedste i folk, og den bider mig så i røven nu..Alt dette med at blive afkåret fra det hele ligegr til grund for at det fylder for meget for hende lige nu.. hvilket jeg også kan forstå. Men det ændrer jo ikke på at jeg sidder tilbage og har det rigtig skidt over at være årsagen til det hele..

men ihh hvor I dog burde rotte jer sammen mod den parodi på en mand der ikke kan opføre sig ordentligt overfor kvinder!
Det er synd for dig at du skal gå rundt og have det skidt, for jeg synes virkelig ikke du har gjort noget forkert.. andet end at stole på ham, men det er jo altså en hæderlig fejl som mange kvinder begår.. det er bare ikke ret mange mænd man i sidste ende kan stole på
knus

Anmeld

11. august 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

men ihh hvor I dog burde rotte jer sammen mod den parodi på en mand der ikke kan opføre sig ordentligt overfor kvinder!
Det er synd for dig at du skal gå rundt og have det skidt, for jeg synes virkelig ikke du har gjort noget forkert.. andet end at stole på ham, men det er jo altså en hæderlig fejl som mange kvinder begår.. det er bare ikke ret mange mænd man i sidste ende kan stole på
knus

det ville vi også have haft gjort. men det blev for meget for hende.. ikke så fedt når vi som sagt bor side om side med hinanden, og den ene er iøvrigt vicevært Allerede der burde jeg måske have vist at det var et minefelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.