Fødselsdagsfest for børnehaven i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
6 synes godt om
13. maj 2014

karisima

Hvornår kommer børn alene til børnefødselsdag? Spørger fordi min datter på 3½ er inviteret til fødselsdag i en weekend med hele hendes børnehavestue men uden forældre.

Synes nok det er liiiige vel tidligt at bare sætte hende af et ukendt sted. Eller måske er jeg bare pivet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Loa

Isabella bliver 4 til juli, og jeg tror også jeg ville have svært ved det

Anmeld

13. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvis man går i bh er det meget normalt, at komme til fødselsdag uden sin mor og far. Hvis du er utryg ved det er det bare, at sige nej.

Men hvad skulle der kunne ske. De hygger sig i nogen timer og hvis din datter bliver dybt ulykkelig vil forældrene helt sikkert ringe til dig.

Anmeld

13. maj 2014

karisima

Loa skriver:

Isabella bliver 4 til juli, og jeg tror også jeg ville have svært ved det

Godt jeg ikke er ene om at være pivet :-)

Anmeld

13. maj 2014

karisima

MoarHvidovre skriver:

Hvis man går i bh er det meget normalt, at komme til fødselsdag uden sin mor og far. Hvis du er utryg ved det er det bare, at sige nej.

Men hvad skulle der kunne ske. De hygger sig i nogen timer og hvis din datter bliver dybt ulykkelig vil forældrene helt sikkert ringe til dig.

Også når det er i fritiden? Ville ikke have noget problem med det hvis de samlet gik fra børnehaven men det er et sted hun aldrig har været.

Jeg kan vist bare ikke følge med hendes udvikling :-)

Anmeld

13. maj 2014

TNBC

karisima skriver:

Hvornår kommer børn alene til børnefødselsdag? Spørger fordi min datter på 3½ er inviteret til fødselsdag i en weekend med hele hendes børnehavestue men uden forældre.

Synes nok det er liiiige vel tidligt at bare sætte hende af et ukendt sted. Eller måske er jeg bare pivet :-)

Det sidste sted jeg var, tog børnehavebørnene til fødselsdag hos hinanden sammen med to pædagoger, når de var i børnehave.

Så det starter vel når de er 3.

Men hvis du ikke er tryg, så tag på besøg, snak med forældrene, eller tak nej.

Anmeld

13. maj 2014

Tip!

I min søns børnehave er "vi tar hjem til børnene på deres fødselsdag hele stuen plus pæd" sparet væk.. 

Min søn var også knap 4 da han skulle til fødselsdag hos en fra stuen.. Det gik fint, de fik alles telefon numre, og ringede selfølgelig hvis der skulle være noget galt. 

Min søn var pave stolt, da han jeg hentede ham.. 

Jeg synes du skal sende din datter afsted til fødselsdag, og tænke at hun hygger sig 110  %. Børnene kender hun jo allerede fra dagligdagen i børnehaven. 

Anmeld

13. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
karisima skriver:

Ja, sel

Også når det er i fritiden? Ville ikke have noget problem med det hvis de samlet gik fra børnehaven men det er et sted hun aldrig har været.

Jeg kan vist bare ikke følge med hendes udvikling :-)

Ja, selvfølgelig også i fritiden og også selvom hun ikke har været der før. Det har min pige gjordt det sidste 1 - 1 1/2 år og hun er lige fyldt 5 år. Min pige er netop i dag inviteret til fødselsdag hos en af de andre piger i bh og hun skal selvfølgelig med selvom hun aldrig har været hos dem. Det er en lørdag fra kl. 13-16.

Men hvis du ikke føler, at hun skal er det jo bare at sige nej. Men det er helt normalt når det er i bh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.