Endelig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
8 svar
2 synes godt om
13. maj 2014

Hjulben

Hej piger, har lige brug for at dele min glæde
Endelig efter min 7 måneders lange cyklus, kom tante rød!! Yes!!! Endelig kan pb for alvor gå igang så nu håber jeg bare snart at det sker, da jeg smed pillerne i august
Er der nogen af jer der har erfaringer med hurtig graviditet efter så lang en cyklus ? Håber i kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Chewy

Amanda91 skriver:

Hej piger, har lige brug for at dele min glæde
Endelig efter min 7 måneders lange cyklus, kom tante rød!! Yes!!! Endelig kan pb for alvor gå igang så nu håber jeg bare snart at det sker, da jeg smed pillerne i august
Er der nogen af jer der har erfaringer med hurtig graviditet efter så lang en cyklus ? Håber i kan hjælpe lidt

Dejligt den endelig kom Kom til at tænke på, om du er blevet undersøgt for PCO? Synes det lyder lidt vildt at du ikke har haft mens så længe, også selvom det er efter p-pille stop.

Anmeld

13. maj 2014

et-ønske

Da vi i sin tid gik igang med projekt baby (hun er 8 år nu) fik jeg heller ikke mens, da den endelig kom varede det i flere uger og jeg endte med at gå til lægen. Det viste sig at jeg har PCO og derfor kom i behandling - var på sygehuset i januar 2005 og i april 2005 stod jeg med en positiv test

Anmeld

13. maj 2014

et-ønske

Chewy skriver:

Dejligt den endelig kom Kom til at tænke på, om du er blevet undersøgt for PCO? Synes det lyder lidt vildt at du ikke har haft mens så længe, også selvom det er efter p-pille stop.

Præcis min tanke!

Anmeld

13. maj 2014

Hjulben

Jeg har tid hos en gynækolog i næste måned hvor jeg skal scannes, og har idag på min 3. Blændings dag været nede og få taget blodprøver, helt præcist for hvad ved jeg faktisk ikke :/ da min læge er meget svær at gennemskue

Anmeld

13. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg glemte at tage en del af mine piller og så startede mens. Men der var jeg startet med pillerne igen. Da p pausen så var der fik jeg ikke mens. Valgte derfor ikke at fortsætte.

Der gik 4 mdr før første mens. Derefter gik der 6 mdr. Så gik fer 36 dage før den kom igen. Blev så gravid i den cyklus efter. Når jeg regner ud hvornår jeg blev gravid svarer det til endnu en cyklus på 36 dage. Så tror den var ved at blive regelmæssig der.

Held og lykke med PB

Tilføgelse: nu har jeg lige læst de andre indlæg og vil lige tilføje at jeg har ikke pco, som de (lægerne) egentlig også troede.

Anmeld

13. maj 2014

Hjulben

SDD skriver:

Jeg glemte at tage en del af mine piller og så startede mens. Men der var jeg startet med pillerne igen. Da p pausen så var der fik jeg ikke mens. Valgte derfor ikke at fortsætte.

Der gik 4 mdr før første mens. Derefter gik der 6 mdr. Så gik fer 36 dage før den kom igen. Blev så gravid i den cyklus efter. Når jeg regner ud hvornår jeg blev gravid svarer det til endnu en cyklus på 36 dage. Så tror den var ved at blive regelmæssig der.

Held og lykke med PB

Tilføgelse: nu har jeg lige læst de andre indlæg og vil lige tilføje at jeg har ikke pco, som de (lægerne) egentlig også troede.

Jeg er glad for, jeg ikke er den eneste men besværlig krop og cyklus.. og godt at høre du ikke har pco, frygter det det lidt selv

Anmeld

13. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Amanda91 skriver:

Jeg er glad for, jeg ikke er den eneste men besværlig krop og cyklus.. og godt at høre du ikke har pco, frygter det det lidt selv

Hvis det endelig er det du har, så er der trods alt en grund til alt det besvær. Jeg har læst om mange (inkl folk herinde) der har lært at spise rigtigt og at dette har hjulpet dem en hel del. 

For at du intet "fejler" og at I snart får jeres ønskebaby

Anmeld

14. maj 2014

Hjulben

SDD skriver:

Hvis det endelig er det du har, så er der trods alt en grund til alt det besvær. Jeg har læst om mange (inkl folk herinde) der har lært at spise rigtigt og at dette har hjulpet dem en hel del. 

For at du intet "fejler" og at I snart får jeres ønskebaby

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.