Lampe over sofabordet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.750 visninger
14 svar
5 synes godt om
13. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

I alle de år mig og kærsten har været sammen ( 12 år) har han " plaget" om at vi sku ha en lampe over vores sofabord, men jeg har sagt nej.

Nu er jeg måske ved at gi mig lidt, så søger inspiration, så vi i ik vise hvilke i har, eller ønsker jer? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Troldemommi

StineW79 skriver:

I alle de år mig og kærsten har været sammen ( 12 år) har han " plaget" om at vi sku ha en lampe over vores sofabord, men jeg har sagt nej.

Nu er jeg måske ved at gi mig lidt, så søger inspiration, så vi i ik vise hvilke i har, eller ønsker jer? Vh stine

Sådan her ser vores ud, den giver et dejligt lys det eneste minus er at der skal 3 pærer i 

Monica 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2014

StineW79

Troldemommi skriver:

Sådan her ser vores ud, den giver et dejligt lys det eneste minus er at der skal 3 pærer i 

Monica 

Rigtig fint! Hvor langt nede hænger den? Vh stine

Anmeld

13. maj 2014

Troldemommi

StineW79 skriver:

Rigtig fint! Hvor langt nede hænger den? Vh stine

Hmm det nederste af lampen hænger i samme højde som den øverste kant på vores fjernsyn

Det er egentlig er det en ret stor lampe så den fylder lidt 

Monica 

Anmeld

13. maj 2014

EAF

Dette er vores købt i Bilka  Vi bruger den kun engang imellem, da lyset (skulle man ikke tro) er pænt skarpt og vi har et hyggelys i det ene hjørne vi foretrækker og masser af stearinlys fordelt rundt i stuen. Men god hvis man skal tegne/klippe/klistre/skrive eller taber noget på gulvet og det er mørkt udenfor 

Anmeld

13. maj 2014

TbCp

Vi har den her, fra Ikea

Anmeld

13. maj 2014

StineW79

SummaSummarum skriver:

Dette er vores købt i Bilka  Vi bruger den kun engang imellem, da lyset (skulle man ikke tro) er pænt skarpt og vi har et hyggelys i det ene hjørne vi foretrækker og masser af stearinlys fordelt rundt i stuen. Men god hvis man skal tegne/klippe/klistre/skrive eller taber noget på gulvet og det er mørkt udenfor 

Min veninde havde den over deres spisebord, og syntes den er rigtig fed. Desvære er jeg ik så vild med det lys den gir.

Vi har også lamper rundt i hjørnene i stuen, men kærsten og alberte, er kommet til at ødelægge/ mase den ene lidt. Vh stine

Anmeld

13. maj 2014

StineW79

TbCp skriver:

Vi har den her, fra Ikea

Den er også rigtig fed! Hvordan er lyset fra den? Vh stine

Anmeld

14. maj 2014

Billemyre

Vi har denne her fra Kvickly, som jeg er helt vild med.
Lyset er dejlig blødt (det kommer selvfølgelig også an på pæren) og så minder den om Koglen, som jeg holder meget af 

(Billedet er ikke fra min stue, men fundet på Coops hjemmeside.)

Anmeld

14. maj 2014

TbCp

StineW79 skriver:

Den er også rigtig fed! Hvordan er lyset fra den? Vh stine

Det er hyggeligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.