Først lige lidt om vores behandling
vi har den her gang (vi har været fra hinanden) prøvet i 4 år på at lave vores ønske barn (ufrivilligt barnløs)
vi har været 1 år ved en gynækolog hvor jeg fik prygnyl ægløsning sprøjte hvor vi selv skulle lave arbejdet hjemme
nu er vi i Horsens på fertilitet klink hvor vi har været igennem 2 insemination vi skal igennem den sidste i morgen og lykkes det ikke hedder det ivf behandling
jeg var på klinikken i lørdags hvor jeg havde to fine follikler (æg) på hver side. Jeg skulle hent to gonal-f på apoteket. Da jeg gik ud fra apoteker følt jeg min verden faldt sammen.
Jeg føler mig helt alene i den store verden. Jeg føler mig mærkelig/trist (brug for eksta kærlighed) men jeg føler ikke jeg kan tag imod den når min kæreste prøver jeg føler mig i en hel anden verden alene 
Jeg var i centeret igår inden jeg skulle på sygehus for at kigge på tøj og komme lidt væk. Men jeg gik bare igennem butikkerne uden og kigge på tøjet 
Jeg snakket med sygeplejesken igår om det. Hun mener jeg er nervøs og det hele er ved at være for meget for mig.
Ærligt jeg er bange. Hvad er det der sker for min krop
Anmeld