Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der nogen som har erfaringer med fiskeolien eye q? Har de hjulpet?Vores dreng er ved, at blive udredt for ADHD og jeg har nu stødt på eye q flere gange. Overvejer om det er noget vi skal prøve.
Er der nogen som har erfaringer med fiskeolien eye q? Har de hjulpet?Vores dreng er ved, at blive udredt for ADHD og jeg har nu stødt på eye q flere gange. Overvejer om det er noget vi skal prøve.
Herhjemme har de haft en klar virkning især på koncentrationen, vores datter får en hver morgen og det har været nok
min niece er autist og selv der har de kunne mærke en god forskel
Mimic skriver: Herhjemme har de haft en klar virkning især på koncentrationen, vores datter får en hver morgen og det har været nok min niece er autist og selv der har de kunne mærke en god forskel
Skouboe skriver: Jeg spiser det og er rigtigt glad for det - overvejer lidt om pigerne skal til at have dem også.
Jeg spiser det og er rigtigt glad for det - overvejer lidt om pigerne skal til at have dem også.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128