Billede af test, hvad tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2014

Sus351

Cyklus har været mærkelig denne gang. Fik mens den 12. April på vej på påskeferie. Hjemme igen oplever jeg ikke ægløsningstegn ca. halvvejs, sådan som jeg plejer (jeg har generelt ret godt styr på cyklus). Og nu er jeg på dag 31 uden menstruation (plejer at være 27-28 dage) Kan mens forsinkes af ferie og/eller at jeg har været forkølet/syg her de sidste dage? Eller af evt. manglende ægløsning? Test taget i dag ser sådan her ud. 

Hvad tænker I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

cwl

Sus351 skriver:

Cyklus har været mærkelig denne gang. Fik mens den 12. April på vej på påskeferie. Hjemme igen oplever jeg ikke ægløsningstegn ca. halvvejs, sådan som jeg plejer (jeg har generelt ret godt styr på cyklus). Og nu er jeg på dag 31 uden menstruation (plejer at være 27-28 dage) Kan mens forsinkes af ferie og/eller at jeg har været forkølet/syg her de sidste dage? Eller af evt. manglende ægløsning? Test taget i dag ser sådan her ud. 

Hvad tænker I?

Kan godt ane en streg.

for at den bliver tydeligere..

Anmeld

12. maj 2014

esioul

Sus351 skriver:

Hvad tænker I?

negativ

Anmeld

12. maj 2014

Swerg

Jeg har fået de test alt for mange gange. Hver gang har jeg fået min mens... Så jeg siger at den desværre er negativ. Håber der kommer to streger til dig

Anmeld

12. maj 2014

Sus351

Tak for lynhurtig respons, jeg hælder også selv til at den er negativ, især fordi jeg er så relativt langt i cyklus. Tusind tak for jeres ærlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.