Kommune: Bo skal forsørge sin 'bolleven'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
11 svar
22 synes godt om
12. maj 2014

Baby.dk

Fra Avisen.dk

Herning Kommune har afgjort, at to venner, der bor sammen, er kærester. Selv kalder de sig bollevenner.

Bo og Ewa deler adresse i et hus i Herning. De er venner, og en gang imellem mødes de i sengen, skriver dr.dk.

Men det er faldet Herning Kommune for brystet, at venneparret har sex, og nu kalder kommunen dem for kærester.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

esioul

B&J skriver:

Fra Avisen.dk

Herning Kommune har afgjort, at to venner, der bor sammen, er kærester. Selv kalder de sig bollevenner.

Bo og Ewa deler adresse i et hus i Herning. De er venner, og en gang imellem mødes de i sengen, skriver dr.dk.

Men det er faldet Herning Kommune for brystet, at venneparret har sex, og nu kalder kommunen dem for kærester.

Læs resten

Jeg forstår godt kommunen har de regler.

Det er jo umuligt for dem at vurdere det ellers, så de er nok nød til at være hårde når folk bor sammen.

Alle og enhver kan jo ellers komme og sige "vi er bare venner"  

Anmeld

12. maj 2014

Carina:-)

Jeg bor også bare sammen med ham jeg indimellem har sex med 

Er det ikke det man forbinder med at have et forhold ?

Anmeld

12. maj 2014

Wimmie

esioul skriver:

Jeg forstår godt kommunen har de regler.

Det er jo umuligt for dem at vurdere det ellers, så de er nok nød til at være hårde når folk bor sammen.

Alle og enhver kan jo ellers komme og sige "vi er bare venner"  

Jeg synes den er svær...hvad så med roommates? Hvem siger de ikke er kærester?

Anmeld

12. maj 2014

esioul

Wimmie skriver:

Jeg skal ikke gøre mig klog på det. Men er det ikke tit personer på SU der er det?

Jeg synes bare det er fint der strammes op. Men det er nok heller ikke sjovt at være dem på "den anden side" der skal sidde og vurdere

Anmeld

12. maj 2014

RosSofi

Ja desværre. Der er ikke rigtigt økonomi i samfundet til at man kan indrette sig sådan, hvis man ikke har økonomi til selv at finansere projektet.

Anmeld

12. maj 2014

fo82

B&J skriver:

Fra Avisen.dk

Læs resten

Ehm okaaaay - så har man hørt det med...

har de hver deres lejlighed i huset? Altså to adresser med hver deres hoveddør og køkken? Nej? Jamen så går de. Ikke granberg...

jeg går ud fra at alle papirløse forhold samt ægtefæller er gode venner indbyrdes og har sex... 

det et tynde grundlag er vidst ikke kommunens her?!?!

og hvis de bare er venner der tilfældigvis falder i den samme seng ind i mellem (hver dag?!?) så er problemet vel ikke så stort i at hun skal flytte for så er det jo ikke en familie der splittes? Og de kan stadig være bollevenber ned hver sin bopæl ;-)

Anmeld

12. maj 2014

fo82

Carina:-) skriver:

Jeg bor også bare sammen med ham jeg indimellem har sex med 

Er det ikke det man forbinder med at have et forhold ?

Afhængigt af hyppigheden for sex - så vil jeg vurdere at i har et sundt og aktivt forhold - eller er han bare roommate med ekstra job som privat sæddonor? :-D 

Anmeld

12. maj 2014

Wimmie skriver:

Forskellen er jo at roommates ikke har sex som det pågældende par har -

Og har roommates sex vil jeg mene det er på lige fod som at være kærester .

Anmeld

12. maj 2014

fo82 skriver:

Afhængigt af hyppigheden for sex - så vil jeg vurdere at i har et sundt og aktivt forhold - eller er han bare roommate med ekstra job som privat sæddonor? :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.