Så prøver vi også det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
10 svar
8 synes godt om
12. maj 2014

cwl

Har hele dagen mærket fantom spark og gør det stadig..

Har prøvet det efter hver fødsel, men det er alligevel snart 4 år siden jeg har født.

Mærkelig følelse når der ikke er en baby i maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

cwl

Nogen der har prøvet det?

Anmeld

12. maj 2014

Marts<3

Jeps, mange gange! Det er så vanvittigt!

Anmeld

12. maj 2014

Sniks86

Ja jeg oplever det også ind imellem. 

Anmeld

12. maj 2014

Ciss

Ja, jeg hadde det mange gange efter nr to. Han er nu 4,5 år, og det er vel ca et halvt år siden, det gav sig.

En gang var det så kraftig og vedholdende over flere dage, at jeg løp til apoteket og købte en test. Jeg troede jo ikke, jeg var gravid, men man hører jo om folk, hvor mensen ikke slutter, selv om de blir det, og jeg havde haft nogle lidt atypiske perioder, så for en sikkerhedsskyld måtte jeg bare teste. Det var selvfølgelig ikke noget.

Anmeld

12. maj 2014

Frk.S

Ja, det har jeg også prøvet.

Det var så overbevisende, så jeg endte med at tage en test for en sikkerheds skyld.

Anmeld

12. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, vi snakkede faktisk lige om det på arbejdet i sidste uge  Det er vildt mærkeligt. 

Anmeld

12. maj 2014

Mother-love

Kender det alt for godt. Det har jeg også nogen gange selvom det snart er 3 år siden jeg fødte

Anmeld

12. maj 2014

cwl

Ciss skriver:

Ja, jeg hadde det mange gange efter nr to. Han er nu 4,5 år, og det er vel ca et halvt år siden, det gav sig.

En gang var det så kraftig og vedholdende over flere dage, at jeg løp til apoteket og købte en test. Jeg troede jo ikke, jeg var gravid, men man hører jo om folk, hvor mensen ikke slutter, selv om de blir det, og jeg havde haft nogle lidt atypiske perioder, så for en sikkerhedsskyld måtte jeg bare teste. Det var selvfølgelig ikke noget.

Ja sådan har jeg det også. Min mens er lige sluttet i dag og varede kun tre dage, normalt varer den fem dage, men har blødt meget og tror ikke på jeg er gravid.

Anmeld

12. maj 2014

cwl

Godt at høre jeg ikke er den eneste der tænker åh nej til at starte med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.