Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SummaSummarum skriver: Woooooohoooooooooooooo! Så fedt for dig
Woooooohoooooooooooooo! Så fedt for dig
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Social og sundhedshjælper Ferieafløsning, måske med mulighed for flere vagter efterfølgende Og tusind tak
Social og sundhedshjælper Ferieafløsning, måske med mulighed for flere vagter efterfølgende Og tusind tak
Det er så fedt at få foden indenfor.
Tusind tak skal I alle sammen have, jeg er totalt, mega overglad lige nu, det er bare SÅ lækkert at være igang igen og vide at jeg virkelig yder før jeg nyder!
Muhmi skriver: JEG HAR FÅET ARBEJDE!!! Tusinde tak til jer der så mit CV og min ansøgning igennem! Det hjalp mig bare SÅ meget!! Undskyld hvis jeg ikke fik svaret jer personligt tilbage i de mails I sendte til mig, med feedback, men jeg læste dem og tog, næsten, alt til mig I skrev! ÅRH, det er godt nok kun ferieafløsning, men så er sommerferien da ikke pengeløs.... HVOR ER DET BARE GODT!!!
JEG HAR FÅET ARBEJDE!!!
Tusinde tak til jer der så mit CV og min ansøgning igennem! Det hjalp mig bare SÅ meget!! Undskyld hvis jeg ikke fik svaret jer personligt tilbage i de mails I sendte til mig, med feedback, men jeg læste dem og tog, næsten, alt til mig I skrev!
ÅRH, det er godt nok kun ferieafløsning, men så er sommerferien da ikke pengeløs.... HVOR ER DET BARE GODT!!!
Hvor godt
Tillykke med det
Monica
esioul skriver: Det er så fedt at få foden indenfor.
Det er det nemlig!!! Og især fordi det jo er nemmere at finde arbejde når man HAR arbejde, for så virker man jo virkelig til at man gerne vil, så det åbner bestemt nogle døre lige nu!
Troldemommi skriver: Hvor godt Tillykke med det Monica
Tillykke
Så fedt og stort tillykke! Vh stine
Stort tillykke
Ihhhh hvor dejligt at høre! Tillykke tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128