Emmalie 5/6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Karla

Babydrøm skriver:

Hvor er hun sød

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Karla

mit1barn skriver:

Hvor er hun bare bedårende!

Tak, er SÅ enig kan slet ikke stå for det lille menneske

Anmeld

31. maj 2014

Karla

BabyMus skriver:

Sikke dog en lækker lille sag du har der! Hun er godt nok smuk. Tillykke med de første 6 måneder!

Tusind tak der har været en stor milepæl at runde. Og hold nu op, hvor sker der meget på 6 måneder

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Hun er bare så sød og fin

Må jeg spørge om I har været glade for det der newborn sæde til tripp trapp'en?

Anmeld

31. maj 2014

Karla

LinLin skriver:

Hun er bare så sød og fin

Må jeg spørge om I har været glade for det der newborn sæde til tripp trapp'en?

Tusind tak

Det må du i hvert fald vil sige lidt både og de første måneder sov hun altid når vi skulle spise, så det var sjældent hun sad deri. Så var det mere, hvis jeg lige skulle forberede noget til aftensmaden og hun var vågen, så kunne hun godt lige sidde der lidt. Men vi har så vist også haft lidt for meget udstyr vi brugte meget at have hende i strækviklen, da hun elskede at sidde der tæt på os. Og så havde jeg også syet sådan en babynest til hende, så da hun begyndte at være vågen omkring spisetid lå hun i den på bordet.
Og så startede vi først op på grød da hun blev 5 måneder, men der var jeg så rigtig glad for at have den det fungerede slet ikke at sidde med hende på skødet og i en skråstol ville hun ligge for meget ned. Hældningen på newborn var super til det formål. Da hun så nærmede sig de 6 måneder begyndte hun at sætte sig op i sædet og gad det ikke rigtig mere, så der skiftede vi har nok lidt fortrudt at vi købte sædet helt nyt og til fuld pris. For så meget har vi faktisk ikke brugt det men igen, hvis ikke vi havde haft alle de andre ting, havde vi nok brugt det meget mere. Synes det er rigtig smart, og virkelig genialt til grød

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Karla skriver:

Tusind tak

Det må du i hvert fald vil sige lidt både og de første måneder sov hun altid når vi skulle spise, så det var sjældent hun sad deri. Så var det mere, hvis jeg lige skulle forberede noget til aftensmaden og hun var vågen, så kunne hun godt lige sidde der lidt. Men vi har så vist også haft lidt for meget udstyr vi brugte meget at have hende i strækviklen, da hun elskede at sidde der tæt på os. Og så havde jeg også syet sådan en babynest til hende, så da hun begyndte at være vågen omkring spisetid lå hun i den på bordet.
Og så startede vi først op på grød da hun blev 5 måneder, men der var jeg så rigtig glad for at have den det fungerede slet ikke at sidde med hende på skødet og i en skråstol ville hun ligge for meget ned. Hældningen på newborn var super til det formål. Da hun så nærmede sig de 6 måneder begyndte hun at sætte sig op i sædet og gad det ikke rigtig mere, så der skiftede vi har nok lidt fortrudt at vi købte sædet helt nyt og til fuld pris. For så meget har vi faktisk ikke brugt det men igen, hvis ikke vi havde haft alle de andre ting, havde vi nok brugt det meget mere. Synes det er rigtig smart, og virkelig genialt til grød

Jeg har købt den brugt (450kr - i super fin stand ) - synes også 900kr var for meget at give når det nu er det sidste barn vi skal have

Vi vil så ikke have en skråstol denne gang...

Mine andre børn har stort set altid været vågne når vi skulle spise... Jeg synes det virker smart at hun kommer op i bordhøjde istedet for i skråstol på gulvet men måske får jeg en sovetryne denne gang
Men jeg kan vel sælge den igen til ca samme pris....

Tak for erfaringsdeling

Anmeld

31. maj 2014

Karla

LinLin skriver:

Jeg har købt den brugt (450kr - i super fin stand ) - synes også 900kr var for meget at give når det nu er det sidste barn vi skal have

Vi vil så ikke have en skråstol denne gang...

Mine andre børn har stort set altid været vågne når vi skulle spise... Jeg synes det virker smart at hun kommer op i bordhøjde istedet for i skråstol på gulvet men måske får jeg en sovetryne denne gang
Men jeg kan vel sælge den igen til ca samme pris....

Tak for erfaringsdeling

Ja, det er også rigtig smart at de kan sidde med ved bordet vi har ikke selv haft skråstol heller, men det var det mine forældre havde. Der stod hun på bordet deri, og det var altså ikke særlig optimalt håber I bliver glade for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.