Tror jeg er blevet lidt klogere nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
7 svar
15 synes godt om
12. maj 2014

grinny

Endelig var min egen læge tilbage!  Det er altså det bedste at snakke med en man kender og som kender vores historie. 

Nå men altså han har kigget på sædprøven igen og vi har idag fået svaret at den er lettere nedsat med 10-20 % og problemer er mobiliteten, men at der ikke burde være nogen problemer for at min kæreste kan gøre mig gravid. Vi er dog stadig blevet henvist da det jo tog så lang tid første gang. Måske skal hans soldater have et lille skub og en hjælpende hånd, men intet vi skal være urolige for. 

Vi er stadig blevet bedt om at prøve med at have sex hver dag (ja ja, sikke dog en hård opgave ) for det skulle simpelthen øge mængden, og dem der har tendens til at blive dovne kan ikke nå det. 

Vi er blevet henvist til Holbæk fertilitetsklinik, men alle steder er det jo ved at være sommerferie, så vi kommer ikke til før en gang i august, men forhåbentlig har vi gjort arbejdet selv inden

Ud over det er min kæreste startet på selen+zink, d-vitamin og fiskeolie, og så har vi snakket lidt om vi også skulle prøve Q10.

Vi er ved godt mod og ved at det nok skal lykkedes os igen, og jeg er sikker på at vi nok skal nå det i 2014 og ende med en sommerbaby i 2015  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Tystys14

Det var da dejligt at høre, har fulgt lidt med på sidelinjen. 

For en sommerbaby, all natural.

Anmeld

12. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Sikken dog nogle hårde "lektier" i er blevet sat til

Vil da lige fortælle at det var en henvisning til Holbæk, der skulle til, da jeg blev naturlig gravid..  Nej, men alligevel så var det faktisk lige som du skriver det der skulle til.. Jeg sagde til mig selv at jeg bare skulle have en levedygtigt graviditet inden vi gik ud af 2013, og så have en 2014 baby.. 

Jeg fik jo så en baby "allerede" oktober 2013... Så lav jeres lektier derhjemme, så kan det være det sker før du aner det..

( Jeg har en MA bag mig, juni 2011 og vi var også længe om at blive gravide igen )

Anmeld

12. maj 2014

klmf

Krydser for velgjort hjemmearbejde!!

Anmeld

12. maj 2014

grinny

Inger skriver:

Sikken dog nogle hårde "lektier" i er blevet sat til

Vil da lige fortælle at det var en henvisning til Holbæk, der skulle til, da jeg blev naturlig gravid..  Nej, men alligevel så var det faktisk lige som du skriver det der skulle til.. Jeg sagde til mig selv at jeg bare skulle have en levedygtigt graviditet inden vi gik ud af 2013, og så have en 2014 baby.. 

Jeg fik jo så en baby "allerede" oktober 2013... Så lav jeres lektier derhjemme, så kan det være det sker før du aner det..

( Jeg har en MA bag mig, juni 2011 og vi var også længe om at blive gravide igen )

Ja det er sgu noget af et arbejde vi har fået 

Nu spørge jeg nok dumt, men i nåede så ikke at starte i Holbæk? Kender nemlig ikke noget til det så erfaringer vil jo altid gøre godt  

Tror også at det at holde modet oppe også gør noget, hvis vi bare går og hænger med hovedet og ikke har nogen tro på det, så tror jeg det kan gøre et eller andet ved kroppen.

Men vi må bare igang med lektien, selvom jeg troede jeg var færdig med skole 

Og så håber vi en trussel om henvisning hjælper os

Anmeld

12. maj 2014

grinny

NV skriver:

Det var da dejligt at høre, har fulgt lidt med på sidelinjen. 

For en sommerbaby, all natural.

Tusind tak for de krydsede fingre

Anmeld

12. maj 2014

grinny

lotchen skriver:

Krydser for velgjort hjemmearbejde!!

Tak tak 

Det er jo nok ikke de sværeste lektier 

Anmeld

12. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:

Ja det er sgu noget af et arbejde vi har fået 

Nu spørge jeg nok dumt, men i nåede så ikke at starte i Holbæk? Kender nemlig ikke noget til det så erfaringer vil jo altid gøre godt  

Tror også at det at holde modet oppe også gør noget, hvis vi bare går og hænger med hovedet og ikke har nogen tro på det, så tror jeg det kan gøre et eller andet ved kroppen.

Men vi må bare igang med lektien, selvom jeg troede jeg var færdig med skole 

Og så håber vi en trussel om henvisning hjælper os

Ja i må på hårdt arbejde igen :-)

Nej Vi nåede nemlig ikke at starte i Holbæk inden vi havde gjort det selv selv 

Vi havde været igennem 4 insemineringer da de mente at kærestens sæd var god nok til det, men efter det ville vi til reagensglas og det var i Holbæk, vist nok på sygehuset, og da den fertilitetslæge vi gik hos, samarbejdede med Holbæk, ja så kom vi sku til lige med det samme. Jeg havde regnet med ventetid, men det var der ikke. Min fertilitetslæge satte mig igang med at stikke mig selv til nedregulering til første forsøg, dette var den 11 januar, ( og havde haft sidste insemineringsforsøg i december ) og den 16 januar stod jeg med en positiv test, fik en blodprøve dagen efter med svaret "tillykke du er gravid" og fik min datter i oktober  Ja det gik pænt stærkt det hele.. :-) 

Og det lyder jo til at din kæreste har noget der virker, så det er bare at gå i krig, og TRO at det kan ske igen. 

Og for det ikke skal være løgn, så skete det samme for vores genboer, de skulle også til Holbæk, men har i dag en dejlig dreng på 3 år, lavet derhjemme, så jeg tror på en henvisning til Holbæk er nok ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.