grinny skriver:
Ja det er sgu noget af et arbejde vi har fået 
Nu spørge jeg nok dumt, men i nåede så ikke at starte i Holbæk? Kender nemlig ikke noget til det så erfaringer vil jo altid gøre godt
Tror også at det at holde modet oppe også gør noget, hvis vi bare går og hænger med hovedet og ikke har nogen tro på det, så tror jeg det kan gøre et eller andet ved kroppen.
Men vi må bare igang med lektien, selvom jeg troede jeg var færdig med skole 
Og så håber vi en trussel om henvisning hjælper os 
Ja i må på hårdt arbejde igen :-)
Nej Vi nåede nemlig ikke at starte i Holbæk inden vi havde gjort det selv selv 
Vi havde været igennem 4 insemineringer da de mente at kærestens sæd var god nok til det, men efter det ville vi til reagensglas og det var i Holbæk, vist nok på sygehuset, og da den fertilitetslæge vi gik hos, samarbejdede med Holbæk, ja så kom vi sku til lige med det samme. Jeg havde regnet med ventetid, men det var der ikke. Min fertilitetslæge satte mig igang med at stikke mig selv til nedregulering til første forsøg, dette var den 11 januar, ( og havde haft sidste insemineringsforsøg i december ) og den 16 januar stod jeg med en positiv test, fik en blodprøve dagen efter med svaret "tillykke du er gravid" og fik min datter i oktober
Ja det gik pænt stærkt det hele.. :-)
Og det lyder jo til at din kæreste har noget der virker, så det er bare at gå i krig, og TRO at det kan ske igen.
Og for det ikke skal være løgn, så skete det samme for vores genboer, de skulle også til Holbæk, men har i dag en dejlig dreng på 3 år, lavet derhjemme, så jeg tror på en henvisning til Holbæk er nok ;-)