Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2014

mortilhelen

Hej Allesammen 

Jeg blev den 21 dec. 2013, meget uventet mor til en dejlig pige. Jeg manglede kun et halvt år af mit gymnasium og boede halvt hjemme ved min kæreste. 
Så vi valgte at flytte sammen og jeg forsatte i skole, så det har været ret stressende! Vi kunne godt bruge en ferie, men er det for tidligt at tage Helen (vores datter) med til udlandet? Hvis nej, har I nogle gode ideer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

TNBC

mortilhelen skriver:

Hej Allesammen 

Jeg blev den 21 dec. 2013, meget uventet mor til en dejlig pige. Jeg manglede kun et halvt år af mit gymnasium og boede halvt hjemme ved min kæreste. 
Så vi valgte at flytte sammen og jeg forsatte i skole, så det har været ret stressende! Vi kunne godt bruge en ferie, men er det for tidligt at tage Helen (vores datter) med til udlandet? Hvis nej, har I nogle gode ideer? 

Nej, det er vel jeres eget valg, om i vil til udlandet eller bare blive i Danmark, og opleve ting rundt omkring der.

Anmeld

12. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej, det kan man sagtens

Anmeld

12. maj 2014

hesøth

mortilhelen skriver:

Hej Allesammen 

Hej,

Nej jeg tror jeres barn er glad bare hun er sammen med et par afslappede og glade forældre.......så I skal bare gøre hvad i har mest lyst til .

Anmeld

12. maj 2014

Frk.S

Altså vi havde Freja med i Barcelona da hun var 8,5 mdr. og det gik forrygende. 

Men det kommer nok meget an på barnet. Freja har altid været nem at have med rundt omkring.

Anmeld

12. maj 2014

Carina:-)

Sagtens. 
jeg har haft et 8 uger gammelt barnmed på ferie

Anmeld

12. maj 2014

modesty

mortilhelen skriver:

Hej Allesammen 

Det kan I sagtens - vil blot påpege at det ikke nødvendigvis er afslappende at rejse med en baby. Vi var i Nice da vores søn var 8 mdr. og syntes at det var væsentligt mere krævende end at være derhjemme.

Men det var en skøn oplevelse alligevel. 

Anmeld

12. maj 2014

Trekløver(:

mortilhelen skriver:

Hej Allesammen 

Det kan i sagtens. Vores datter er 9,5 måned og hun har været ude og rejse to gange. 1 bil ferie og 1 flyveferie. Hvis i selv er trygge ved det, så bare afsted

Anmeld

13. maj 2014

mortilhelen

Mange tak for jeres svar! 

Vores datter er heldigvis også meget nem, så tror vi vil prøve det! Har i nogle hoteller i synes er gode? 

Anmeld

13. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kan heller ikke se noget problem i at tage en baby med til udlandet. Min veninde havde hendes med ude at rejse, da baby var knapå 1½ måned. Bare husk at baby også skal have pas.

Omkring anbefalinger af hoteller, er det måske nemmere, hvis du har nogle idéer til, hvor I gerne vil hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.