Første G-test taget - ingen gevinst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Men vi satser på den er der i næste måned eller næste igen eller hvornår den nu har lyst til at glæde os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Moderator

Rosa skriver:

Men vi satser på den er der i næste måned eller næste igen eller hvornår den nu har lyst til at glæde os 

man skal aldrig sige aldrig..din graviditet er ikke afskrevet før du får mens
for det lykkes hurtigt hurtigt hurtigt!!!!
kram

Anmeld

11. august 2009

DK

Hej

Pyt! I tager den da bare i næste mdr. Så er det øve tid igen

Anmeld

11. august 2009

ønskebørn74

Rosa skriver:

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Tak søde piger   Jeg er fuldstændig OK, med at det ikke blev i denne omgang, men manden fældede lige en lille tåre på sofaen i aften og indrømmede at han nok alligevel var lidt skuffet   Sentimentale fjollehoved

Anmeld

11. august 2009

Snuffler25

Rosa skriver:

Tak søde piger   Jeg er fuldstændig OK, med at det ikke blev i denne omgang, men manden fældede lige en lille tåre på sofaen i aften og indrømmede at han nok alligevel var lidt skuffet   Sentimentale fjollehoved

Jae lidt er han... men kær..

Anmeld

11. august 2009

Mor til L&S

Min den første viste også negativ selvom jeg var gået over tid og var gravid... Så evt prøv igen om 2 dage

Kh

Rollo 7+5

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Rollo skriver:

Min den første viste også negativ selvom jeg var gået over tid og var gravid... Så evt prøv igen om 2 dage

Kh

Rollo 7+5

Tak for tippet!   Det prøver jeg...

Anmeld

11. august 2009

hemli'

Rosa skriver:

Nåh, hvor er han sød

Anmeld

11. august 2009

Zelania

Hej =) Ønsker dig held og lykke med at teste igen snart

Det skal dog siges at min første test troede jeg også var negativ, men det plastic halløj indeni havde forskubbet sig så man ikke kunne se stregen ordenligt.

Hilsen Mette 8+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.