kender i den følelse af at være total magtesløs?
jeg har været i forhold i snart 7 mdr. min kæreste har 2 børn fra tidligere.
vi har opsagt vores lejlighed/hus og står og skal finde noget nyt til d. 01/07. vi har kigget på mange ting, og hver gang er han helt oppe og køre over det og glæder sig osv. for så en uge efter at ændre mening og ikke ville have lejligheden alligevel.. lige nu står vi altså 1,5 mdr fra at være hjemløs.. :-(
hans arbejde tager ekstremt meget tid.. han arbejder som rejsemontør og ved derfor ikke om han er hjemme i hverdagene. jeg har så fået ham til at sige nej til weekendarbejde så vi i det mindste har hveranden weekend selv.. men også her siger han en ting, for så at ændre det igen en uge senere. hver gang han siger han vil skifte arbejde og arbejde mindre fordi jeg er vigtigere osv bliver jeg jo sindssygt glad - men han mener det ikke tror jeg for han skiger alligevel ja til de ture hvor han er ude en hel uge.
vi tog en snak igår og jeg fik sagt at jeg ikke helt vidste hvor jeg havde ham.. han svarede jo så at han gerne vil flytte sammen og gerne vil leve sit liv med mig. at han ikke ved hvornår han er hjemme eller om han kommer hjem i hverdage men at han er hjemme i weekenderne - for det meste.
jeg kan ikke finde ud af om det er det værd... vil jeg ha en kæreste jeg skal gå og savne hele tiden ? alt skal planlægges efter hans hoved - hvornår han kan ting, hvornår han har børnene, hvornår han skal arbejde.. det er enormt frustrende for mig lige nu, og jeg er ærligt talt snotforvirret for hele situationen.
Anmeld