hvor længe var i om at tabe g vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
19 svar
4 synes godt om
11. maj 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Hvor lang tid tog det jer at tabe den vægt i tog på i graviditeten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

liten-mamma

Sluttede på 61 kg og en måneds tid efter vejede jeg 45 kg

Anmeld

11. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
De første 2 gange gik det stærkt, og for stærkt, for jeg nåede ikke mentalt at følge med... 3 gang gik der ca. 9 mdr, og det var rigtigt fint, for nåede at følge med mentalt, i og med jeg ikke følte at jeg skumle have så travlt.

Anmeld

11. maj 2014

Eliza

14 dage efter fødslen, vejede jeg 12kg mindre end da jeg blev gravid
Ved ik li hva vægten er på idag efter 4 uger. (Ejer desværre ikke en vægt, de er ofte super deprimerende)

Anmeld

11. maj 2014

Ka+Ma=Be

Jeg tog 14 kg på under min graviditet (var normalvægtig) og havde tabt alle 14 kg da jeg vejede mig første gang 14 dage efter fødslen.  Efter yderligere 14 dage var der røget 4 kg mere de kom dog på igen senere

Anmeld

11. maj 2014

lineog4

Her sidste gang har jeg endnu ikke gjort det og han bliver snart 4 men de andre gange gik der mellem 1 og 2 år

Anmeld

11. maj 2014

et-ønske

Med den første tog jeg ikke rigtig på - tabte mig 12 kg i løbet af de første 3 mdr, og tog dem på igen. Da jeg havde født vejede jeg 4 kg mindre end da jeg blev gravid
Jeg tog så meget på mens jeg gik hjemme på barsel

Denne gang har jeg lige rundet 10 kg, er uge 35+6 med tvillinger. Jeg forestiller mig at jeg igen taber mig hurtigt, for jeg ved at der er ca 6 kg børn + moderkage, fostervand osv. Denne gang vil jeg dog gøre en indsats for ikke at tage på mens jeg er på orlov

Anmeld

11. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
anna111 skriver:

1. gang gik jeg fra 60 kg til 85 og en uges tid efter sagde vægten 68... men i løbet af de næste 3 mdr. steg den til 75 og derefter svingede den mellem 70 og 80...

Da jeg blev gravid 2. gang sagde vægten 70, sluttede på 89, ved udskrivelsen en uge efter sagde den 81,6 og 14 dage efter fødslen var den på 77,9... Nu, 4 uger efter, er den dog steget til 79 igen... må bare huske at dyrke mere motion denne gang... 

Anmeld

11. maj 2014

Fine_007

Jeg tog ca. 12 kg på.. de første 8 kg røg hurtigt, de sidste 4-5 kg var først helt væk, da min søn var omkring et år.. Jeg har altid været en smule bootylicious, hvilket nok spiller ind

Anmeld

11. maj 2014

Jj1709

Tog 13 kg på under min graviditet, og lidt over en uge efter var jeg nede på min normalvægt igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.