Erfaring med fryseæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

CamillaC

Har for første gang fået æg op.

der var 2 lækre basser. Begge havde delt sig i 8 celler om morgen ved æo, og da de så skulle og, havde de delt sig igen. Det var laboranten positivt overrasket over, og vi fik at vide, at det var nogen vildbasser vi havde lavet 

Men nu vil jeg gerne høre jeres erfaringer med fryseforsøg. Jeg har en del jag og murren, men giver crinonen skylden 

Og så undre jeg mig lidt over hvor langt man er. Man er jo 2+0 ved æl. Det var i onsdags. Er jeg så 2+4 idag? Kan slet ikke finde ud af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

malenemusen

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.
Men må jeg spørge hvor mange æg der var i dit strå, hvoraf de to af dem er blevet lagt op?
Jeg har æg på frys fra første gang vi var i behandling, så jeg ved ikke rigtig hvordan det hele foregår

Anmeld

15. maj 2014

Leob

Camillahjermit skriver:

Har for første gang fået æg op.

der var 2 lækre basser. Begge havde delt sig i 8 celler om morgen ved æo, og da de så skulle og, havde de delt sig igen. Det var laboranten positivt overrasket over, og vi fik at vide, at det var nogen vildbasser vi havde lavet 

Men nu vil jeg gerne høre jeres erfaringer med fryseforsøg. Jeg har en del jag og murren, men giver crinonen skylden 

Og så undre jeg mig lidt over hvor langt man er. Man er jo 2+0 ved æl. Det var i onsdags. Er jeg så 2+4 idag? Kan slet ikke finde ud af det 

Du er 2+0 ved æu. Hvornår fik du taget dem ud og hvor mange dage dyrkede de dem før de blev frosset ned? 

Anmeld

15. maj 2014

CamillaC

malenemusen skriver:

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.
Men må jeg spørge hvor mange æg der var i dit strå, hvoraf de to af dem er blevet lagt op?
Jeg har æg på frys fra første gang vi var i behandling, så jeg ved ikke rigtig hvordan det hele foregår

Der var 2 æg i vores strå

det er dejlig nemt med frys. 

Jeg fik æl. Sprøjte mandag, fredag blev æggene taget op, lørdag var der æo.

De viste os vores æg, så vi kunne se, hvordan de havde delt sig. Så blev jeg scannet på maven, mens hun lagde æggene op. Og 14 dage senere skal jeg ha taget pb

Anmeld

15. maj 2014

CamillaC

Leob skriver:

Du er 2+0 ved æu. Hvornår fik du taget dem ud og hvor mange dage dyrkede de dem før de blev frosset ned? 

Det er fryseæg, så det er længe siden, at de blev taget ud, så det er derfor, at jeg vil mene jeg er 2+0 ved æl. 

De blev frosset på anden dagen. 

Anmeld

15. maj 2014

malenemusen

Camillahjermit skriver:

Der var 2 æg i vores strå

det er dejlig nemt med frys. 

Jeg fik æl. Sprøjte mandag, fredag blev æggene taget op, lørdag var der æo.

De viste os vores æg, så vi kunne se, hvordan de havde delt sig. Så blev jeg scannet på maven, mens hun lagde æggene op. Og 14 dage senere skal jeg ha taget pb

Der er også to æg i hvert af vores to strå.
Jeg krydser fingre for jer, for at det lykkes for jer.

Jeg ved ikke om vi prøver nu her i næste cyklus eller om vi venter til september. Jeg blev gravid med vores dreng i første IVF forsøg, så jeg FRYGTER rigtig meget at vi kommer til at møde modgang i fryse-verdenen - det er vidst min hjerne der spiller mig et pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.