Kameramobiler - hvilken er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. august 2009

holbøll

Min vil give mig en ny mobil kamera i fødselsdagsgave om enuge og jeg må selv vælge. Men hvor er det dog svært. Ved ikke om jeg bare skal gå efter sony ericson c905 eller om c903 er næsten lige så godt. Er helt vild med den rappe røde farve c903 kan fås i.
Er der nogle af Jer med erfaringer inden for området?

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Rasmine

Jeg har en c905 du må købe, der er 8,1(2) mp i. Sort.
Den er ca ½ år gammel.

Jeg ER bare en Nokia pige desværre, synes ellers det er fedt med så mange pixel, især fordi jeg ikke slæber mit spejlreflekskamera med på småture, så er mobilen super.

Anmeld

11. august 2009

Tina2

Hej Carina, jeg har en Sony E C905 og den er bare super lækker:-) Vildt fedt kamera  Jeg bruger det konstant:-)

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Carina
(tillykke med fødselsdagen!! )
Jeg har en LG med 8.0 megapixel kamera.. jeg er SÅÅÅÅ glad for den... tjek evt. mine fotoalbum, alle billeder derinde er taget med telefonen (tror jeg nok)!
de billeder der er dårlig kvalitet er vist mest fotografen og ikke kameraer
Den tager sååå gode billeder og får selv de mindste detaljer med!

Anmeld

11. august 2009

mor_sabina

holbøll skriver:

Min vil give mig en ny mobil kamera i fødselsdagsgave om enuge og jeg må selv vælge. Men hvor er det dog svært. Ved ikke om jeg bare skal gå efter sony ericson c905 eller om c903 er næsten lige så godt. Er helt vild med den rappe røde farve c903 kan fås i.
Er der nogle af Jer med erfaringer inden for området?

Knus Carina

Min mand er telefon mand og han har givet mig en w995 det skuller efter sigende være den bedste på markedet lige nu !? Min er knaldrød og rigtig fed. kamera på 8 mega pixel. Har også haft lg men den er med touch og det blev jeg træt af.

Anmeld

12. august 2009

holbøll

Hejsa og tak for svar. Var lige omme i telekæden og han sagde at kameraet i det var skidegodt, men resten af telefonen var skod. Han havde solgt 20 og tretten af dem var sendt til rep pga den slukkede selv og tast 4 ville ikke fungere ordentligt. Nogle havde også problemer med højtaleren. Har I haft de problemer?

Anmeld

12. august 2009

holbøll

Mebach skriver:

Jeg har en c905 du må købe, der er 8,1(2) mp i. Sort.
Den er ca ½ år gammel.

Jeg ER bare en Nokia pige desværre, synes ellers det er fedt med så mange pixel, især fordi jeg ikke slæber mit spejlreflekskamera med på småture, så er mobilen super.

Hejsa. Det var pænt af dig. Men hvis jeg bestemmer mig for den, vil jeg have den i sølv. Den synes jeg er fedest.

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
holbøll skriver:

Hejsa og tak for svar. Var lige omme i telekæden og han sagde at kameraet i det var skidegodt, men resten af telefonen var skod. Han havde solgt 20 og tretten af dem var sendt til rep pga den slukkede selv og tast 4 ville ikke fungere ordentligt. Nogle havde også problemer med højtaleren. Har I haft de problemer?

hvilken tlf taler du om nu?

Anmeld

12. august 2009

holbøll

c905. Hvad hedder din LG?  Synes kun jeg kan finde dem med 5 mega pixel.

Anmeld

12. august 2009

mor_sabina

holbøll skriver:

c905. Hvad hedder din LG?  Synes kun jeg kan finde dem med 5 mega pixel.

Viewty tror nok det staves sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.