Fået kobberspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

Moar2011

Jeg fik i fredags lagt kobberspiral, hvor langtid vil man have ondt/mens smerter og hvad skal jeg forvent i fremtiden med den? - spiser smertestillende for smerterne. 

Jeg tænker UFATLIGT meget på at den r i mig
Kan det være med til at jeg får det skidt ??

Da den blev lagt op i fredags kom hele forløbet bag på mig, så jeg fik stresset min krop så jeg besvimet og kastet op efterfølgende (min læge sagde det Intet var med spiralen at gøre, men at jeg selv stresset min krop op)

Har bare så meget lyst til at få den pillet ud

Hvor længe gik der før i intet mærket til den?
Vil jeg nogensinde kom til den dag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Moar2011

ingen der ved noget

Anmeld

12. maj 2014

LeneKE

Altså jeg fik en kobberspiral efter min søn blev født for 2 ½ år siden - i starten havde jeg meget kraftig menstruation, men det er helt normalt nu og mærker aldrig noget til den. Jeg er virkelig glad for at jeg valgte sådan en frem for p piller

Lene

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

LeneKE skriver:

Altså jeg fik en kobberspiral efter min søn blev født for 2 ½ år siden - i starten havde jeg meget kraftig menstruation, men det er helt normalt nu og mærker aldrig noget til den. Jeg er virkelig glad for at jeg valgte sådan en frem for p piller

Lene

Havde du os ondt dagene efter? og følte du sku besvime?

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

Havde du os ondt dagene efter du havde fået den lagt? og følte du sku besvime?

tør ingen gang at tænke på sex med den oppe

Anmeld

12. maj 2014

LeneKE

Tror måske jeg havde en lille smule ondt, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud - tror måske bare at det var tanken mere end det egentlig gjorde ondt... Hverken jeg eller min kæreste har mærket noget til den - tror måske du skal passe på at du ikke får pisket en stemning op 

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

LeneKE skriver:

Tror måske jeg havde en lille smule ondt, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud - tror måske bare at det var tanken mere end det egentlig gjorde ondt... Hverken jeg eller min kæreste har mærket noget til den - tror måske du skal passe på at du ikke får pisket en stemning op 

Jeg har stadig mens agtige smerter, og af og til kan jeg ikke holde dem ud, så tyr til lidt smertestillende..

burde de smerter ikke snart gå væk, så jeg intet kan mærke til den? ..

jeg besvimet os efterfølgende da hun havde lagt den op. (havde stresset min krop op)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.