dette indlæg er langt så du forberedt
jeg har altid været en lille tynd pige..
født med en vægt på 900 gram 9 uger for tidlig..
jeg har altid kunne spise alt hvad jeg ville uden at tage på..
men da jeg blev 13 bestemte min mor at jeg skulle på p piller ellers måtte jeg ikke komme på efterskole (var rent faktisk fjernet hjemmefra pga alholisk mor)men hun havde stadigvæk forældre myndigheden..
jeg kom så på p piller og tog 10 kg på på halvanden mdr!!
hvilket resulteret i jeg gik ned med en spiseforstyrrelse nogle år efter..
jeg gik fra 50 kg til 60... men tabte mig så til 38 kg (er 152 )
jeg kom selv så langt ud jeg selv søgte hjælp da jeg ikke kunne rejse mig til sidst..
jeg blev afklæret rask et halv år efter med en vægt på 52 kg.. men min vægt har igennem årene svinget imellem 44 og 54
men jeg døjer stadigvæk med det lidt kan jeg mærke for har igennem de sidste 3 år været sygmeldt pga dårlige knæ .. depression.. operationer osv.. plus jeg er meget ofte syg med influenza da mit immunforsvar er lavt..
men inden for det sidste år har jeg taget 10 kg på så nu vejer jeg 54 kg... jeg ved hvorfor jeg tager på for er meget sjælendt ude og får ikke rigtig noget bevægelse og så æder jeg chips og is og pommes osv konstant.. vi lever slet ikke sundt overhoved!! men mit allerstørste problem er jeg kan ikke leve sundt.. for har aldrig kunne spise salat .. grøntsager(kun kartofler) eller frugt.. jeg prøver nye ting hver eneste uge men det ryger retur inden jeg når at synke det.. har prøvet psygolog.. og hypnose men intet virker... jo selvfølig jeg skal lade værd med det usunde men så er livet jo kedeligt... jeg ville så inderligt gerne kunne spise en skål salat eller kalde mig for sund 
jeg er 152 og bruger størrelse 38 og jeg hader der!! har ingen børn så kan ikke engang skylde vægtøgning pga graviditet..
jeg har altid gerne vil havde børn men tør ikke blive gravid da barnet jo ikke vil få den sunde næring fra det grønne..
jeg spiser dog en del fisk.. men det er makral.. tun og rødspætter.. jeg lider af - Vaginisme så jeg er total skræk for at få børn da jeg ikke engang kan havde sex hvordan skal jeg så kunne føde...
jeg vil ingen steder med dette indlæg tror bare jeg trænger til at lufte lidt ud da jeg har det rigtig skidt med min dovne krop som ændre sig rigtig meget med strækmærker og deller 
jeg kan ikke finde ud af hvad min idealvægt er..
hvad jeg kan spise for at holde mig mæt men samtidig passe på min vægt.. jo denne weekend har jeg proppet mig med chips og is men har bestemt fra nu af høre det til i hverdagene.. ..
jeg bliver altid så mega misundelig på veninder fordi de løber og dyrker masser af sport og er slanke.. jeg kan ikke dyrke motion pga knæene og cykling duer slet ikke..
og når jeg ser jer smukke kvinder herinde som er ultra tynde bliver jeg vildt misundelig hehe 
nå må heller stoppe nu ..