pocælen i stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

Mama85

Hej piger. I anledningen af mors dag skulle min svigermor have et par stykker Pillevuyt tallerkner som jeg var inde og købe i går. Og da vi ankom, tog hun os i mod med krammere og det hele, og jeg stod med en gave til hende og en anden gave til svigerfar stablet oveni hinanden, og en buket i den anden, hun kom til at puffe den øverste gave jeg havde i min stak, så den røg ned på jorden og gik i 1000 stykker..er der noget der dækker (der er ikke brudgaranti på Pillevuyt som der eks. er på RC) eller er det bare ærgeligt med tallerkner for 1000,-?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Mama85

op

Anmeld

11. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mama85 skriver:

Hej piger. I anledningen af mors dag skulle min svigermor have et par stykker Pillevuyt tallerkner som jeg var inde og købe i går. Og da vi ankom, tog hun os i mod med krammere og det hele, og jeg stod med en gave til hende og en anden gave til svigerfar stablet oveni hinanden, og en buket i den anden, hun kom til at puffe den øverste gave jeg havde i min stak, så den røg ned på jorden og gik i 1000 stykker..er der noget der dækker (der er ikke brudgaranti på Pillevuyt som der eks. er på RC) eller er det bare ærgeligt med tallerkner for 1000,-?

Åh, hvor er det ærgeligt!

Jeg ville forsøge at tale med dem i butikken hvor de er købt. Jeg har engang fået byttet en Kähler skål fordi den var gået i stykker inden jeg kom hjem med den.

Håber du finder en løsning.

Anmeld

11. maj 2014

Mumto3

Øv,øv,øv!!!

Det var da god nok uheldigt! -men jeg tror desværre ikke der er noget at gøre. Det er jo dybeste set ikke butikkens fejl at din svigermor kommer til at skubbe til pakken.

Jeg kan forstå at de bytter en Kahlervase, som går i stykker på vej hjem, fordi der måske var en fejl/spænding i den, som gjorde at den gik i stykker.Men jeg synes dette er noget andet.

Jeg har selv engang købt tekrus, hvor min datter kom til at slå dem mod hinanden imens vi var inde i butikken. Der gik et skår af det ene te-krus. Jeg købte selvfølgelig begge tekrus (selvom jeg sagtens kunne have stillet det tilbage og have byttet det ud med et andet), netop fordi det ikke var butikkens fejl, at min datter kom til at ødelægge kruset lidt.

Anmeld

12. maj 2014

hesøth

Mama85 skriver:

Mon ikke du har en ansvarforsikring?

Jeg tænker dog at din selvrisiko vil være højere end 1000 kr, men prøv da at ringe til dit forsikringsselskab.

Anmeld

12. maj 2014

MetteS81

Det er desværre ikke butikkens skyld at din svigermor kom til at skubbe til gaven, så umiddelbart vil jeg sige at der ikke er så meget du kan gøre lige der...Men måske hvis du er forsikret? 

Anmeld

12. maj 2014

klmf

Det er bare ærgerligt:-( Det kan da aldrig være butikkens ansvar at de går i stykker når de er tabt på gulvet. Øv øv!

Anmeld

12. maj 2014

TNBC

Mama85 skriver:

Det er jo desværre ikke butikkens skyld at de gik i stykker, så tror ikke du kan få dem byttet.

Skader sker, og det er bare øv, men det er ikke butikkens ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.