Niv og jag i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
1 synes godt om
11. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har i dag ondt i underlivet. Mest i min venstre side hvor det stikker og niver og jager. Jeg er i dag 16 i min cyklus. Kan det være min ægløsning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Bissen

Det tænker jeg godt det kan - jeg kunne i hvert fald altid mærke, når jeg havde ægløsning, også ved, at jeg var lidt øm og det nev lidt. Har du oplevet det før? 

Hvis du også oplever hvidt, lidt klæbrigt udflåd, så kan det også være endnu et tegn på ægløsning. 

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

Det tænker jeg godt det kan - jeg kunne i hvert fald altid mærke, når jeg havde ægløsning, også ved, at jeg var lidt øm og det nev lidt. Har du oplevet det før? 

Hvis du også oplever hvidt, lidt klæbrigt udflåd, så kan det også være endnu et tegn på ægløsning. 

Hmm ja.... Det tror jeg nok. Men jeg har aldrig oplevet at det har gjort så ondt som nu/idag. Udflåden har ikke været det endnu.....

Anmeld

11. maj 2014

Bissen

Anonym skriver:

Hmm ja.... Det tror jeg nok. Men jeg har aldrig oplevet at det har gjort så ondt som nu/idag. Udflåden har ikke været det endnu.....

okay jamen det kunne da være ægløsning, så det er da bare med at give den gas nu - evt. tage en ægløsningstest, hvis du bruger sådan nogle. 

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

okay jamen det kunne da være ægløsning, så det er da bare med at give den gas nu - evt. tage en ægløsningstest, hvis du bruger sådan nogle. 

Ja, hvis manden er med på den. Vi havde ret vild sex igår. Dog kom han desværre i mig. Jeg tager ihvertfald chancen i aften og ser om han er med på lidt lir 

jeg bruger ikke ægløsningsteste. Det vil jeg helst undgå. 

Anmeld

11. maj 2014

friis

Når jeg har ægløsning er jeg slet ikke i tvivl! Det niver så meget at det gør direkte ondt og jeg må trække en mine - så det er da meget muligt det er det hos dig , det passer jo også med tidspunktet i cyklus

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Når jeg har ægløsning er jeg slet ikke i tvivl! Det niver så meget at det gør direkte ondt og jeg må trække en mine - så det er da meget muligt det er det hos dig , det passer jo også med tidspunktet i cyklus

Synes også det gør ret ondt så jeg må ømme mig. Men er det normalt at det varer hele tiden?

Anmeld

11. maj 2014

friis

Anonym skriver:

Synes også det gør ret ondt så jeg må ømme mig. Men er det normalt at det varer hele tiden?

Ja altså ved mig taget det ikke kun lige 3 sekunder som man skulle tro det lige tog at smutte ægget ud 

Men ja sys det gør mest ondt lige når det sker , men efterfølgende timer kan det nu også nive lidt 

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Ja altså ved mig taget det ikke kun lige 3 sekunder som man skulle tro det lige tog at smutte ægget ud 

Men ja sys det gør mest ondt lige når det sker , men efterfølgende timer kan det nu også nive lidt 

Smerten aftager ligeså stille kan jeg også mærke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.