Gravid efter insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.173 visninger
9 svar
3 synes godt om
11. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej piger!
Er der nogle af her der er blevet gravide ved insemination der kan fortælle hvornår i ku mærke det og hvordan symptomerne var? Blev insemineret for 3 gang for ti dage siden og synes jeg har haft nogle niv og jag i både underliv og mave de sidste dage.. Synes ikke det føles som normalt inden mens, men er jo alligevel bange for det bare er mens der på vej igen Har også haft en del hvidt udflåd og det lugter noget mere end normalt :/
Jeg håber sådan at tredje gang er lykkens gang, men samtidig er jeg så bange for vi aldrig bliver forældre til nummer to
Puha det blev lidt langt - havde lige brug for at komme ud med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

et-ønske

Jeg blev gravid efter første IUI forsøg, havde testdag en mandag og synes først der kom symptomer lørdag/søndag. Jeg turde ikke tro på det. Men den var god nok er nu 35+6 med tvillinger

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg blev gravid efter første IUI forsøg, havde testdag en mandag og synes først der kom symptomer lørdag/søndag. Jeg turde ikke tro på det. Men den var god nok er nu 35+6 med tvillinger

Hvor lyder det skønt Håber sådan den er der nu.. Hvilke symptomer havde du?

Anmeld

11. maj 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Hvor lyder det skønt Håber sådan den er der nu.. Hvilke symptomer havde du?

Jeg havde meget spændte og ømme bryster - til min mands store glæde sad de nærmest som da jeg var helt ung
Og så havde jeg rigtig mange mens smerter.
Held og lykke

Anmeld

11. maj 2014

CharlotteA

Jeg blev gravid på tredje forsøg 

Men uge før test dagen, fik jeg en pletblødningen (første troede jeg det var mens). Men efter et halvt døgn, Holdte det op. Fik en snak med fersilitetsklinkken om det. Hvor de fortalte at det nok var fordi, at jeg var blevet befrugtet. Et par dage før min test dag, begyndte jeg at blive voldsom træt og mistede også appetitten. Hvilket skyldes jeg var gravid

Er idag 17+2 uger

Håber for dig at tredje gang er lykkens gang for jer

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar - håber det er vores tur nu

Anmeld

11. maj 2014

Savvy

Jeg har oplevet præcis det samme som et-ønske  Bortset fra jeg kun venter en baby 

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Savvy skriver:

Jeg har oplevet præcis det samme som et-ønske  Bortset fra jeg kun venter en baby 

Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg håber Men samtidig har jeg sådan en indre stemme der har givet op Det er bare SÅ hårdt hver gang mens kommer

Anmeld

11. maj 2014

Savvy

Jeg vil krydse fingre for at det er din tur til at blive mor ... Kunne da være dejligt med en lille til næste år 

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Savvy skriver:

Jeg vil krydse fingre for at det er din tur til at blive mor ... Kunne da være dejligt med en lille til næste år 

Det kunne være SÅ fedt!
Og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.