Kuffert til 3 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
9 svar
3 synes godt om
11. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Hvordan er det, når man har en 3 1/2 årig som skal ud og rejse bare i EU.

Hvor mange kg. Hører der til et barn, og skal barnet have sin egen kuffert eller må det være i vores kufferter? og hvad med klapvogn.? Skal der betales yderligt for den.?

Jeg er lost. hjælp.!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

bøllen

Anonym skriver:

Hej.

Hvor mange kg. Hører der til et barn, og skal barnet have sin egen kuffert eller må det være i vores kufferter? og hvad med klapvogn.? Skal der betales yderligt for den.?

Jeg er lost. hjælp.!!!

Vi har lige været på ferie . Reglerne med Lufthansa som vi rejste med er 1 kuffert 23 kg samt 1 håndbagage pr person. Hvordan du pakker må du selv om . Vi betaler ikke for klapvogn og kunne have den med helt til gaten .

Anmeld

11. maj 2014

lineog4

Jeg mener et barn på 3 år betaler ordinær pris og så må de vel have samme antal kilo med.
Med hensyn til klapvogn har vi aldrig betalt ekstra.

Anmeld

11. maj 2014

modesty

Hej.

Jeg er lost. hjælp.!!!

Der er ingen der skal have en kuffert med, heller ikke voksne, så hvis I helst vil pakke sammen, gør I bare det.

Vi har ikke betalt ekstra for klapvogn, hverken i EU eller udenfor.

Anmeld

11. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Det kommer an på, hvem I skal rejse med. Der er ikke fælles regler for det i EU (ikke engang i Danmark), da selskaberne helt selv bestemmer deres egne regler, så for at kunne give dig et korrekt svar, er det nødvendigt at vide, hvem I rejser med

Anmeld

11. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
I betaler sæde til jeres barn og må derfor gerne have kuffert med til barnet.

Jeg vil anbefale jer, at pakke i hver sin kuffert. Det gør jeg af den grund, at der er nogen der skal bærer de kufferter ude i lufthavnen og dem kan man godt tage hensyn til

Anmeld

11. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er lost. hjælp.!!!

Tak for svar

Anmeld

11. maj 2014

Vik

Børn over 24 måneder betaler næsten fuld pris og derfor har ret til at tage sin egen kuffert med ( normalt omkring 23 + håndbagagen 8-10 kg) 

Vi rejser 2-4 gange om året og jeg synes at det er nemmest når børn har seperat kuffert. Nemmere at organisere osv. 

Du skal bare være obs på at man må normalt ha max 1 stk check ind baggage så hvis du vælger kuffert skal man betale for klapvogn ( kun følgere gratis med til barnet er 24 måneder). Hvis du vælger at dele kuffert må den stadigvæk ikke vejer over 23 kg !!!

Anmeld

12. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Flere nævner 23 kg, men det kan du ikke være sikker på, gælder på jeres rejse. Hos f.eks. Norwegian og Ryanair skal man betale for at have indchecket bagage med, og selv KLM har her for nylig indført, at man skal betale for en indchecket kuffert, når man rejser i Europa (på længere rejser er det stadig gratis), medmindre man er medlem af deres bonusprogram.

Omkring klapvogn er det gratis hos KLM uanset barnets alder, men jeg ved ikke, om der er aldersgrænse hos andre selskaber.

Anmeld

12. maj 2014

hesøth

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er lost. hjælp.!!!

Du skal ringe til dit flyselskab/rejseselskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.