To-delt el flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

PernilleogLouis

Min dreng bliver 7 til vinter - havde jeres så to-delt el flyverdragt? Sidste år havde han flyverdragt også bare en vinterjakke. Men hvad er bedst/nemmest når de starter i skole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

Mimic

PernilleogLouis skriver:

Min dreng bliver 7 til vinter - havde jeres så to-delt el flyverdragt? Sidste år havde han flyverdragt også bare en vinterjakke. Men hvad er bedst/nemmest når de starter i skole?

2 delt, helt sikkert, det er lettere med hensyn til vinterjakke og meget lettere for dem

Anmeld

11. maj 2014

LinLin

Min har haft begge dele de sidste to år... Han er fra sep 2006... Når det bare er koldt er det rarest med todelt, men når de skal ud i sneen har han selv villet have flyverdragt

Anmeld

11. maj 2014

PernilleogLouis

LinLin skriver:

Min har haft begge dele de sidste to år... Han er fra sep 2006... Når det bare er koldt er det rarest med todelt, men når de skal ud i sneen har han selv villet have flyverdragt

Vi havde begge dele forrige år og bukserne blev slet ikke brugt - tænkte bare om det mon nu var tid til at prøve igen

Anmeld

11. maj 2014

lineog4

Liam havde flyverdragt her i år hvor han gik i 0. Klasse og han var ikke glad for det, hvorimod Dina havde flyverdragt til og med 2. Klasse og helst ville have det.
Tror Liam "slipper" for flyverdragt til næste vinter selvom jeg synes det er alt for tidligt

Anmeld

11. maj 2014

PernilleogLouis

lineog4 skriver:

Liam havde flyverdragt her i år hvor han gik i 0. Klasse og han var ikke glad for det, hvorimod Dina havde flyverdragt til og med 2. Klasse og helst ville have det.
Tror Liam "slipper" for flyverdragt til næste vinter selvom jeg synes det er alt for tidligt

Jeg tænker lidt at der jo i skole ikke er, ligesom i børnehaven, nogen der holder øje med hvor meget tøj han tag på - så ved en flyverdragt kunne jeg være sikker på han fik nok tøj på

Anmeld

11. maj 2014

lineog4

PernilleogLouis skriver:

Jeg tænker lidt at der jo i skole ikke er, ligesom i børnehaven, nogen der holder øje med hvor meget tøj han tag på - så ved en flyverdragt kunne jeg være sikker på han fik nok tøj på

Det er rigtigt, men Liam og hans storesøster går alene om morgenen - jeg går en halv time før dem, så Liam tog bare jakke på jeg hængte flyverdragten ned i skolen men tvivler på den kom på særlig tit (nu var det jo heller ikke en kold vinter).

Min erfaring fra skolen er, der er nogen børn der synes den flyverdragt er en pine og nogen gange så får løbet ud uden noget og så skal vi efter dem. Derudover er frikvarterne så korte (og ved slet ikke hvordan det bliver til næste år for det bliver forskelligt fra skole til skole) så som lærer nød jeg at der var et jakkealternativ især til de elever der kunne være 10 minutter om at tage overtøj på og 10 minutter om at tage det af for så var der kun 10 minutter at lege i eller de åd minutter af timen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.